Pääsetkö sähköpostiisi tänään?

Eilen ja tänään sähköpostini (+ joidenkin tuttujen) takkuillut, eli ei pääse kirjautumaan siihen. Kuinkahan laaja tämä ongelma on täs suomenmaassa, missäpäin vaikuttaa se, ettei pääse, onko tietoa koska asia korjaantuu? Vaiko tilapäinen ongelma?

Avainsanat: sähköposti kirjautuminen vika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 01:17

Soneralla ollut tökkimisiä, muut yhteydet on pelanneet moitteetta useamman viikon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2008 - 17:20

Kyllä mää ainaki pääsen.
Hotmailiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 17:29

kyllä olen päässyt koko ajan ,gmailiin,sekä ,hotmailiin ,muita ei ole

Lisätty: 11.09.2008 - 18:21

en muistanut äsken kyllä mese,kin toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 17:47

meiltä taas ei pääse meseen. Palvelu on pätkinyt pahasti sekä eilen että tänään. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 17:50

kyl määki turuus, ehhe hee toi vaan tuli niin sponttaanisti, ku tuo lille oli pistänt tuon kyllä mää... ; ) siis asiaan juu, kyllä mulla tääl tää gmail on toiminna eilen ja tänään ihan moitteitta.

Lähteet:
tää meitin kone ja oma gmail.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 18:42

Keskisessä Suomessa ei ole ollut ongelmia viime päivinä eikä tänään laajakaistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 21:44

jo vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 09:42

Sähköposti toiminut normaalisti eilen ja tänään, kuten lähes joka päivä. Täällä meilläpäin ongelmia tuottaa joskus paikalle osunut voimakas ukonilma, mutta samasta syystä saattaa häiriöitä olla muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 15:24

yes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:26

Kyllä pääsen Oli 107 viestiä.