Olen menossa Bulgarian Sofiaa. Tietäisikö joku jonkun erikoisen nähtävyyden mitä ei löydy internetistä tai matkaoppaista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 18:09

Bulgarian syrjäkylillä elävien ihmisten kurjuus. Siihen tutustuttuaan oma elämä Suomessa tuntuu suorastaan luksuksesta.
Sekä tietysti Bulgarian Romaanien ainutlaatuinen elämäntapa ja kulttuuri. Niistä ei matkaoppaissa puhuta.

Kysyjän kommentti

Hyvä vinkki, kiitokset. Olen nähnyt myös Suomessa kuinka romaanit ovat tuoneet oman kulttuurinsa Suomen katukuvaan, kerjäämisen. Mihinkähän he rahaa vielä tarvitsevat kun saavat sossusta kaiken, ilmaisen asunnon, ruuan, koulutksen kakaroilleen, vaatteet, puhelimet ja vielä työttömyyskorvauksetkin. Kenekään ei pitäisi antaa rahaa noille kerjäläisille ja heidät pitäisi lähettää rajalla paluupostissa takaisin kotimaahansa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 13:10

Enpä minäkään erikoista löytänyt mut laitan sulle tän linkin kumminkin

www.matkadetur.fi/cfml/summe...LGARIA.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 23:17

Se syrjäkylien kurjuus..on kyllä kamalaa,jos käy katsomassa..Antaa kyllä silloin arvoa omalle elämälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 08:29

Sofia on vuorten ympäröimä kaupunki joten jos meikäläinen sinne menisi niin luonto se tietenkin kiinnostaisi. Kuvattavaa löytyy upeasta maastosta. Sie et niistä kirkoista kait kauhiasti välitä, mutta niitä siellä ainakin on. Petkon kanssa aikoinaan kävimme jossakin luostarissa vuorella ja se oli aivan mahtava paikka..nimi on unohtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 22:39

Toivon että unohtaisit kameran matkasta?