Mistä saan halvat hiustenpidennökset?

Haluaisin halvat (mielellään alle 200€ ) hiustenpidennökset, aitoa hiusta. Missäpäin Nokian tai Tampereen seutua sellaisia laitettaisiin? Niitten pitäisi olla mahd. pitkäkestoiset.

Lisätty: 12.09.2010 - 11:01

Täytyy kysellä niitä kampaamolinjoja :)

Lisätty: 12.09.2010 - 19:30

Huutonetistä löytyi hyviä!

Avainsanat: hiustenpidennökset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 10:56

soitteleppa eri kampaamoihin ja vertaile niitä hintoja tai onko teillä siellä ammattikoulua , tai muuta koulua jossa ois parturi kampaamolinja , niissä usein haetaan esim. hiusmallia tai voit muuten soittaa ja kysyä voisivatko he siellä tehdä ne pidennykset ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 11:26

Taitaapi olla vaikeaa siihen hintaan, jollei sinulla ole tuttua joka tekee tuon itse (mutta silloin jo sinun pitää ostaa itse nuo hiukset..
Tampereella on kampaaja/parturikoulu..
ja tein linkin heidän hinnastostaan..

www.koulutuscenter.com/HInnasto_2.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:13

Pieni soittokierros paikallisiin kampaamoihin. Clip-on aitohiuspidennykset saa edullisesti huutonetistäkin, käyppäs vilkaisemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:03

Oma kampaaja paras asiantuntija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:14

Eipä ole apua ainakaan minulta tuollaisiin asioihi. En koskaan ole tarvinnut pidennystä ,lyhennystä kylläkin.Onnea etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:43

Varmaan halvalla ei hiustenpidennyksiä saa täällä kotimaassa...Ulkomailla kyllä saa paljon edullesimmin..
Hyvä jos löytyi jo huutonetistä halvalla..kohta varmaan olet sitten pitkähiuksinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:59

Ei ole karvoihin katsomista!! Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:29

Ammattioppilaitosten parturi-kampaajalinjoilla tarvitaan asiakkaita, joille oppilaat opettajan valvonnassa tekevät myös hiusten pidennyksiä ja niissähän ei tarvitse maksaa kuin tarvittavat materiaalit. Eli soitto lähimpään alan oppilaitokseen ja vapaita aikoja varaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:03

Kyselemällä eri paikoista saat tarkempaa tietoa. Myös alan ammattikoulusta, hehän tekevät aika paljon oppilastyönä kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 16:57

Kasvattamalla ehkä kuten minä,mutta kampaajat ovat yrittäneet kyniä monta kertaa. varmaan sen takia,että voisivat sitten myydä pidennykset.