Oletko ajanut tandemilla?

Avainsanat: tandem polkupyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 19:10

Olen ja se oli sen verran mukavantuntuinen kulkupeli, että voisin hankkia vaikka itsellenikin sellaisen. Siinä kätevästi yhdistyy kahden polkijan jalkavoimat ja voi koko ajan myös jutella polkijakumppanin kanssa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 14:47

Enpäs ole, mutta niitä on tullut kyllä elmän varrella jokunen nähtyä..
Taidanpa olla niin itsepäinen et haluisin kyl lähtee eri suuntaa (Tandem eipä taida mulle sopiakaan...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 15:47

Empä ole, mutta näkövammaisten lehti, joka minulle tulee, siinä myydään tai ostetaan hyvin useasti
Tandem pyöriä. Luulisi, että se olisi temoilevaa, kyllä siinä tottunut kaveri tarvitaan varmaankin.
Täytys tääs ennen liukkaita kokeilla kun, saisi kaverin eteeen, kyllähän minä siellä perässä
peesaisin ja jarruttelisin. Jospa siinä kävisikin niiin, viittilöisin takapyörällä ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 18:42

Enpä ole ajanut. On siis jotain mitä en ole vielä kokeillut ja tahtoo ajaa jos sellainen pyörä eteen sattuu.

Lisätty: 12.09.2010 - 09:05

Oi miten hieno tuo Papitin kuvassa oleva pyörä. Taitoa tarvitaan tuollaisella ajamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 19:36

Ei ole ollut tilaisuutta kokeilla tandemia...Olisin kyllä innokas kokeilemaan,jos jossakin vain olisi tilaisuus kokeilla..Aika harvoin näkee niitä...ihan hauskan näköistä,kun niillä poletaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 21:54

Enpä ole ajanut nähnyt monta kertaa tuollaisen pyörä. Aika vinkee pyörä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 04:02

En ole, mutta tämäntyyppisellä olen.
www.fairfieldindiana.com/14a.jpg
Vehje oli kylläkin tehty puusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:18

En ole, musiikin tahdissa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:14

Jo vain ja musiikin tahdissa. Hieno peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 20:49

Sinä poljet minä ohjaan niin kuin tanssimatka käy, mummolaan kun pyöräilemme, pilvenhattaraa ei näy.... olen ajanut tandemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:32

Kyllä olen ajanut jo kolme vuotta ja Virossa kierretty noin 1300 km BOB peräkärryä vetäen.
Nyt on menossa jo toinen tandem (MTB -versio) ja se soveltuu tosi hyvin retkiajoon myös
sorateille. Uusi matkamme suuntautuu jatkossa Latviaan.

On todella valitettavaa ettei tandempyöräilyä arvosteta eikä tandemeja ole myynnissä tavallisten
pyörien tapaan. Fillari messuillakaan niitä ei normaalisti esitellä.

Yllytän kokeilemaan, hauskaa matkaa kaikille!

(Kerron tarvittaessa lisää sähköpostini kautta)