Tuoksuaako teillä tänään pulla??Tai leivotko jotakin muuta??

Itselläni on pullataikina kohoamassa..Teen omenapiirakan ja samalla korvapuustia..

Avainsanat: pullan tuoksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 18:50

Olin Kuopiossa kalaryssäyksessä joten ei tuoksu muu kuin konjakilla maustettu loimulohi. NAM. Ostoskassiin tarttui kaikenlaisia kalaherkkuja, nam. Nyt Onnelaan sytyttelemään kynttilöitä ja paistamaan grillissä menneen kesän kolmannet makkarat+fetasalaattia lisäksi.....ja vähän boolia.

Kysyjän kommentti

Olipa sinulla hyvät herkut...kyllä pullat ja omenapiirakka jäävät toiseksi..jos pääsee valitsemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 10:48

ei varmaankaan tuoksu, meillä syödään pullaa harvoin ja leivotaan vielä harvemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 11:59

Ei tuoksu pilla, eikä leipä. Pieni piraakka voi valmistua.
Ei yksinäinen, jolla harvemmin käy vieraita paljon pulla leivo, on pieni pakastin.
Sulu kun käy, syövät ennen vaikka voileipää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:15

Laita vähän maistiaisia mullekkin. En leivo tänään. Mennään leffaan katsastaan veskun elokuva.Alkaa klo.15.Viikolla tein omenapiirakan peltiin, kun on kotimaisia omia omenia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:56

Ei tänään tuoksu, tänään loppui täytekakku jonka tein eilen...
Ja nyt odotan maanantaina uutta liettä jota kyllä lähden kokeilemaan kun on valmiina paikallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:21

Tänä viikonloppuna ei pulla ole taloudessamme tuoksunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:30

Ei tuoksu pulla mutta omenapiirakka tuoksuu, sillä koulun kotitaloustunnilta oli tullut lapselleni läksyksi leipoa kotona omenapiirakkaa tai sämpylöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:09

Mamma tuli mökille ja leipoi. Voisilmäpullia, korvapuusteja ja Boston kakun. Viikoksi herkkuja pappalle. Nami, nami!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:47

Tällä viikolla kyllä aion leipoa.Viikonloppuna tulee joitain vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:34

Tuoksui. Miniä oli leiponut pullaa tuliaisiksi mökille.