Tuleeko päiviä,että olet masentunut??

Avainsanat: masennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 21:08

En varsinaisesti masentunut mutta kyllähän niitä on välillä päiviä,jolloin kaikki tuntuu olevan jotenkin pielessä ja mieli vähän matalalla.

Kysyjän kommentti

Näihän se on monella..luulen niin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:17

Onneksi hyvin harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:48

Ei enää, nyt olen virkeä eläkeläinen. Tämän kolmen vuoden aikana ei mikään asia ole masentanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:58

saattaa tullakin, mutta toistaiseksi olen pahemmilta välttynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:27

Kyllä joskus näin syksyn ja talven taitteessa. Mutta kun tiedän tilanteen, koitan itse vaikuttaa siihen .
Olen onnistunut siinä aika hyvin mielestäni. Yleiskuntokin ratkaisee paljon.Mutta aikaisemmin kun en tiennyt mitä se on, niin se oli kamalaa.halusin vaan eroon siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 10:12

Tuleehan noita joskus. Mutta onnex on ohi menneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:49

Joskushan tulee tuotakin koettua, kuten tänään kun kävin ostamassa uuden lieden ja maksoin laskuja ja pankkitili ei nyt näytä todellakaan varakkaalta..
Mut jos nyt vaik pistäis kenon vetämään, jos tuo kassa vähän kasvais, tai mun tuuril vaan vähenee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:33

Harvemmin, ei pidä antaa masennukselle valtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:25

Jos aatosten rientäminen lasketaan masennukseksi, niin kyllä. Itse en sitä kuitenkaan tiedosta.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:45

Joskus kyllä. Yritän keksiä kaikki mahdolliset konstit, ettei masennus ota yliotetta.On päiviä, jolloin kaikki menee päin seiniä.Mutta menköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:04

Tulee päiviä jolloin en ole masentunut.