Onko sinulta koskaan varastettu mitään?

Kun asuimme kerrostalossa, varas iski keskellä kesää "kanahäkkiimme" ja vohki kaikki talvivaatteemme, sukset ,luistimet ja vähän muutakin irtainta. Tuolloin onneksi vakuutus korvasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 17:02

Autoissa on käyty.. niin ja työmaa varastoissa. Kyllä harmitti. Autoista ei viety mitään kovin arvokasta mutta työkalujen menetys harmitti ja se, että rikotaan paikkoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 12:11

Minulta pihakoristeita varastettiin edellis kesänä, sattumusten kautta sain suurimman osan takaisin alku kesästä, oli kuvat esineistä ja tuttu poliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 13:13

Työpaikalla lompakko ja kännykkä.
Kaikkinensa menetys oli iso, yli 2000 mummoissa. Myös muita "hyökkäyksiä" oli samana päivän konsernissamme. Ammattilaiset asialla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:25

Lompakko tuttu juttu naisen ollessa kyseessä. Kävelysauvat.
Ei kyllä mitään isompia haavereita ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:37

Työpaikkalani varas vei kelloni,kun unohdin sen peilihyllylle ja polkupyöriä on minulta viety kaksikin.Kello varkaan tiesin,mutta ei tunnustanut.Oli arvokas korukello.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 16:44

www.youtube.com/watch?v=ujImQAdOVJI
Ei minulta toistaiseksi ole mitään varastettu. Kun olin nuorempi ja menein pelaamaan lentopalloa koululle.Oli syksy sateinen aika kylmä ilta. Tulin pois pelaamasta huomasin että joku oli vienyt kengät. Kotiin matkaa pyörällä 7km .Aika kiva tulla sukkasillaan sateessa ilman kenkiä. eikä selvinnyt kuka ne kähvelsi. Epäilyksiä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 18:10

kerran shekkivihko ja toisella kertaa lompsan sisältö,
kummastakin itse selvisin vähällä, vastuunkantaja ja vahingon korvaaja löytyi muualta

eniten on jäänyt harmittamaan aikavarkaudet, ne tilanteet joissa joku sitkeä jaarittelija on pakottanut minut luopumaan osasta kallisarvoisia vapaahetkiäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:30

Kyllä aikanaan,kun olin rahastajana,olin käynyt pankissa nostamassa 500 markkaa rahaa...että menen ostamaan lapsille vaateita..Rahat jäivät takin taskuun linja-autoon..kun menimme taukotupaan syömään eväitä. Sillä aikaa oli rahat varasettu taskustani..kun söimme eväät..Kyllä meinasi päästyä itku..se oli siihen aikaan aika paljon rahaa..
Polkupyörä on varastettu 2 kertaa...eka kerralla sain pyöräni takaisin poliisilaitokselta..mutta toisella kerralla ei pyörää enään löytynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:42

Suomen Turun ensimmäiset Ruisrock ja multa vietiin käsilaukku/rahat avaimet ol mukana. kaik män..
Mut sen jälkeen en suostunna mihinkään, mult ei vie kukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:27

Auto kaksikertaa,poliisit löysi,kaksi polkopyörää ei lyttynyt !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:45

Vene vietiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:28

Taskuvaras, 60-luvun puolivälin paikkeilla tulin perjantaina klo 16 jälkeen töistä. Oli tilipäivä ja tankkasin Haagassa kulkupelini. Huoltimolla tapasin kurssikaverini ja menimme baariin kafeelle sekä vaihtamaan kuulumiset. Baari oli täynnä väkeä ja istuin pöydän päässä perältä tuli joku mies joka tönäisi kovakouraisesti selkääni. Pyysi anteeksi mennessään, miltei heti huomasin ettei minulla ollut enää lompakkoa. Heti perään ulos, mutta ei siellä näkynyt ketään johon tuntomerkit sopisivat.
Arvaa että harmittiko kun sosialisoitiin viikon tili tuollatavalla. Poliisiasema oli aivan vieressä jossa kävin jättämässä rikosilmoituksen. Ajokortin kehoittivat mennä kuolettamaan liikennetoimistossa Aleksanterinkadulla.
Seuraavan viikon maanantaina ruokatunnilla kävin siellä ja sain ohjeet mitä papereita tarvitsen uutta korttia varten. Pyysin väliaikaista todistusta että voin käydä autollani töissä, siihen tuli vastaus ettei sellaita myönnetä. Kerroin että auto on siinä edessä maksullisella paikalla ja lähden sillä takaisin töihin.
Terve tuloa sakottamaan kortitta ajosta.
Kävin lääkärissä hakemassa todistuksen ja papinkirjan sekä valokuvat, mitä kortti hakemukseen vaadittiin. Kun ne oli koossa viikonlopulla niin Kruunuhaan polliisi soitti ja kyseli koska olen käynyt Katajanokalla? En vähäänaikaan, heillä kumminkin oli minun rahapussini noudettavissa. Eräs rouva oli löytänyt ja vienyt sen poliiseille eikä ollut vaatinut löytöpalkkiota. Paperit oli tallessa ja penniosastolla nappi, mutta kaikki rahat oli kelvannut.
Oli varmaan joku merimies joka sillä tavalla ansioitaan lisäsi, siihen aikaan rahtilaivoja kävi Katajanokalla pilvin pimein.
Niin autoni on pari kertaa otettu luvattomasti käyttöön? Eihän se ole termien mukaan varastamista.
Molemmilla kerroilla sain hakea sen takaisin aikaa kaukaa, minne oli polttoaine riittänyt. Virtajohdot oli kytketty uudelleen ja meni aina hetki että sai avaimesta jälleen käyntiin ja oven lukko oli vaihdon tarpeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:25

Ei mitään arvokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:41

Iron Man, Spider Man ja kaik Män. Vahingosta viisastuin, tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:59

Ei suoranaisesti minulta, mutta minulle kuuluvaa on varastettu. Mummoni minulle jättämä rubiinisormus, joka piti olla rippilahjani, vietiin.