Ottaisitko potkut työpaikastasi tuollaisella "pienellä" kultaisella kädenpuristuksella?

www.iltalehti.fi/talous/2010...4_ta.shtml
Mulle kelpais kyllä - ja ihan vaikka vaan puoletkin tuosta riittäisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:49

" ... on sopimuksen päättymisen yhteydessä oikeutettu saamaan yhteensä noin 4,6 miljoonan euron korvauksen ..."

vaikka kerran kuussa, enkä panisi ollenkaa pahaksi vaikka haukkuisivat tumpeloksi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:53

Eihän tuollaisesta voi edes uneksia. Harvoilla ja herroilla hyvä viuhka. Tuolla paineella eroaisin
vaikka joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 11:44

Ottaisin ilman tuota puristeluakin. Olen yrittänyt antaa pomolle vinkkiä, mutta ei tajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 12:03

Tottahan toki ja vaikka heti tänään. En sen jälkeen enää välittäisi vaikka syy irtisanomiseeni olis vedetty hatusta ja täynä valheita. Ikävä kyllä tälläinen onnenpotku ei taida koskaan satuttaa perskankkusiani. Joudun kuitenkin raatamaan työelämässä siihen saakka kunnes monen, monen lisätyövuoden jälkeen pääsen vihdoinkin ikäloppuna mummuna eläkkeelle ja saan omana kultaisena kädenpuristuksenani kakkukahvit pölyisten arkistojen uumenista löytyneiden kaupunkimme historiikkiikirjojen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 13:16

Ketjussa ottaisin vastaan tuollaisia sopimuksia eli kun yhdestä on päässyt irti ei kun toiseen samanmoiseen apajaan kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:42

Kyllä äijän passaa.Kirkuen lähtisin tuommoisesta summasta ilman mitään puristelujakin.Ikinä hänen ei tarvitsisi työtä tehdä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 16:52

Ne on niitä kultaisia käden puristuksia. Huom.Kultaisia. Kyllä tuota osasai odottaakkin kun kallasvuo oli stakuntalainen hiljainen hissukka.Siitä puhuttiin julkisesti jo siihen tyyliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:33

Tottakai ottaisin..eläisin mukavaa elämää...kun olisi rahaa ihan rutkasti..
Voisi turvata vaikka lasten ja tyttären lasten elämää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:10

Mut kyl saa tol rahal haukkuu vaik maan rakoon.. totta kai lopputili kelpaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:24

Oitis, ei olisi miettimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:39

Lähdin aikanaan. Tarjosivat kädenpuristusta. Sanoin, ei kelpaa. Epäilin kettua ja se oli kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:58

Joidenkin kelpaa. Moni eläkeläinen on tehnyt todella raskaan elämäntyönsä - ja eläke on naurettavan pieni. Heistä tällaiset uutiset kuulostavat varmasti hyvältä.
Luulisi tuon äijän kyllä vielä hakeutuvan johonkin muuhun hyväpalkkaiseen työhön - eläkettä kartuttaakseen.