onko teidän mielestä vaikea valita paras vastaus?

eli kun olet itse kysynyt ja sitten tulee se aika, kun sinun pitäisi omassa kysymyksessä valita se paras vastaus. mulla ainakin tuottaa vaikeuksia joissakin kysymyksissä, kun on pari kolmekin mielestäni hyvää vastausta. melkeen silmät kiinni saa valita sen parhaan ja klikata äkkiä pois ennen kuin rupeaa kaduttamaan tai muuta vastaavaa. ja sitten joskus tulee semmonen tunne että muut napsulaiset ajattelee/ ihmettelee, että miksi toi nyt ton valitsi parhaaksi, eihän toi ollu yhtään hyvä vastaus, etseteraa. muistelisin että tämmöinen vastaava kysymys oisi jo ollutkin, eli anteeksi siitä ku tälleen taasen samaa kyssäriä heitän kehiin.

Lisätty: 17.09.2008 - 22:21

tää oli nyt mulla niitä hetkiä, kun oli vaikea valita paras vastaus. 3 vastauksen välillä pähkin ja päädyin valperin ' voittoon', hänellä oli eniten yksityiskohtaisesti selostettu ja perusteltu vastaus kysymykseeni. ja 2 muuta oli lyhyemmin ja ytimekkäämmin, mutta silti hyvin perusteltu vastaus, eli ' kuminaama' ja ' jonin13' hyvinä kakkosina. : )

Avainsanat: kysymys vastaus hankala vaikea valita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2008 - 22:07

Joskus on niin samanarvoisia vastauksia, ettei asiallista ero ole, silloin valitsen 'sokkona' sen joka on ensimmäiseksi vastauksen lähettänyt.

Asiakysymyksissä valinta on yleensä melko helppo, sitten kun kyse vastaajan mielipiteestä, asia onkin jo paljon hankalampi. Silloin pyrin valitsemaan sen jota pidän rehellisimpänä (vaikka olisin itse eri mieltä asiasta)

Silloin kun kysymys on ollut lähinnä hupi/vitsi luokkaa, paras vastaus minun arvosteluasteikollani taitaa olla se nokkelin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2008 - 17:38

on se vaikeaa,pitää vuntsia onko vastaukset olleet kysymykseen nähden oikeita ja antaneet jotensakin hyvin tai jotain sinne päin,mikalainen fiilis vastauksesta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 21:23

On, on ja on, vai ei, tässäkin pähkäilen tän oikeen valinnan kans, no eikusta, on se vaikeeta välillä just kui yllä sanottiin, jos joku ns. täsmäkysymys, ja siihen saa just ite tarvittemansa vastauksen, niin on helppo valita ja jos pari saman tyylistä tms. vastausta, niin mulla ratkasee se kumpi on mahd. nähny enemmän vaivaa saadakseen just siihen kysymykseen sen passaavan vastauksen...ja aina tietty, jos niissä on jotain omaakin mukana eikä pelkkii 'kylmii' linkkejä (tosin nekään ei aina pahasta). jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 15:28

Valinta on aina vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:32

Joskus.