Kuinka vietit tämän päivän? Minä maalasin venettä puoli päivää suorastaan helteessä. Arvatkaapas minkä värinen siitä tuli?

Lisätty: 09.09.2010 - 20:56

www.napsu.fi/matkailu/matkak...0--Keitele

Avainsanat: uudistus vene vanha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 21:50

Kellunee kuin lumpeenkukka.

Kukkaan värinsä lie antanut:

- ahven
- särjen silmä
- siian hohto
- kuhankuono
- hauen leukaluu

Rakkaus eikä mikään muu.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaunis niin, kuin nauris ja runostasi kiitän myös.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 21:00

koreaksi ruuhen rustasit, kelpaa näyttelyyn ...

niin minä kävin museossa ...

valperi.blogspot.com/2010/09...museo.html

.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:01

Upa kerrassaan . Tykkäsin aiheesta. Se sopii kyllä hyvin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:13

Johan on kerrassaan hieno vene. Maalasitko ulkopuolellekin yhtä hienoja kuvia?
Itse vietin tämän kauniin aurinkoisen päivän sisätiloissa työpaikalla. Illalla nautin upeasta säästä lenkkeillen järvenrantaa myötäilevällä pururadalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:54

No sehän on upea mielikuvitustuote, älä sitä nyt aivan kukkasilla peitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 22:07

Itsellä meni työn merkeissä..oli siivosta, saunan ja pesuhuoneen pesu töissä..Oletpa aikamoinen taitelija..ilma oli kyllä mitä ihanin...ihan kun olisi ollut kesä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 23:53

Todella upeaa työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 06:36

ootpa sinä taitava ...päälipuolelta veikkasiin maaliin peittyneen ruuhen keltaiseksi....osuinko oikeaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 09:18

Veneestäsi tuli sateenkaaren värinen,arvaan.Eilen kävimme ystävättäreni kanssa katsomassa sairasta ystäväämme ja veimme hänelle useita filmejä katseltavaksi,että aika kuluisi paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:37

Mä vaan seurustelen omien lasten kans...

Lisätty: 10.09.2010 - 21:38

jos mä saisin valita niin punainen ol mun lempiväri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:36

Kyllä tuossa purressa kelpaa soudella päivät pitkät kauniina kesäpäivänä tyynellä järven pinnalla.
Upeaa taidetta.