Kiitos teille jotka vastasitte siihen lapsukaisen kasvain kyssäriini.

Lapsi on leikattu tänä aamuna ja se kasvain oli hyvänlaatuinen. Kaikki saatiin pois.
Nyt lääkärit pelkäävät että puhetta säätelevä keskus on saattanut vaurioitua. Pahimmassa tapauksessa hänestä saatta tulla mykkä. Elämme toivossa että kaikki on hyvin kun hän herää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 17:58

No aivan varmasti jokainen toivoo niin, mutta ainahan tälläiset asiat arvuuttelevat aikansa.
Mutta ei pidä vielä huolestua, tyttäreni poika ei puhunut mitään lähes puhumaton alle
3 vuotiaaksi. Luulimme jo, että hän ei ala puhumaan. Nyt on 9 vuotias puhuva rasavilli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 20:44

Olipa hyvä uutinen,että kasvain oli hyvälaatuinen ja saatiin pois kokonaan.Toivon tietenkin,että puhekin tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 20:49

Toivotaan parasta pienelle potilaalle. Onneksi kyseessä oli hyvänlaatuinen kasvain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:35

Tuska on maailman ihmeellisimpiä asioita.
Tulkitsijoita on monta, mutta harvempi osuu maaliin.
Hän ken tuskan tuntee on yksin, yksin, yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:57

Surullista vastattavaa oli..tuntui kysymys niin pahalta..Toivon mukaan kaikki menee hyvin,ja lapsi saisi hyvän elämän..kaikesta huolimatta..
Voimia teille kaikille..vaikka on raskasta aikaa..Kaikki taakat on vaan kannettava...vaikka joskus tuntuu,että on liikaa kannettavaa..kun sydäntä särkee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 22:05

Toivon parasta tuolle pienelle. Joka taistelee terveydestään.Toivottavasti aika parantaa täysin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:24

Toivon sydämestäni että kaikki menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:05

Toivon paranmista pikuiselle ja jaksamista hänen perheelleen, sekä myös sinulle. Ikäviä juttuja nämä tämmöiset jutut. Toivotaan yhdessä kaikki et paraneminen edistyy hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:52

Toivon paranemista lapselle, jotenkin mul on elämänusko mukana ja kaikki kääntyy parhainpäin, puhe ja kaikki onnistuu pistän kaikki kymmenen sormea pystyyn hänen puolestaan...