Tämähän sopii syksyyn. oppiminen.yle.fi/artikkeli?id=160

Kuunellaa ja nautitaan.Apua anteeksi. mun piti toinen ihana linkki laittaa teille.Mutta tässä opettelussa kävikin näin. Sellainen syksyn kaipaus .Antakaa anteeksi napsut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 10:18

EI haittaa vaikka linkittämäsi video ei ollut se jonka tänne halusit laittaa, sillä olet oikeassa. Sienestys sopii syksyyn, mutta ei vain se. Myös marjastus ja kaikenlainen muu luonnossa puuhastelu sopii sopii syksyyn kuin nenä kantajansa päähän. Meidän kaikkien tulisikin hyödyntää luonnon antimia paljon, paljon nykyistä enempi jotta ne pääsisivät rikastuttamaan väreillään ja mauillaan aterioitamme ympäri maatamme ja maamme huono maine ruokakulttuurin saralla paranisi.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.09.2010 - 10:15

Hyvä linkki, mutta kun on tällainen lahopää kuten minä olen, niin pitäisi varmaan ottaa kannettava selkäreppuun ja vilkaista aina sieltä tarpeen tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:34

Sienestys on hauskaa puuhaa, jos ei noita hirvikärpäsiä olisi..
Luonnossa puuhasteluun sopii myös olla kamera mukana niin saa syksyn väriloiston...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 15:56

linkkisi on ihan ajankohtainen, minä tyydyn vain kuvaamaan sieniä, se on melko turvallista

valperi.blogspot.com/2009/09...attia.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 18:02

Hyvähän se tämäkin puhe sienistä oli sellaiselle, joka vielä sienestää ja kyllä aikoi mies sieniä
saada, Oikein kahden kopan kanssa sieneen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:25

Sait joka tapauksessa hyvän linkin...ihan asiaa oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:00

Näin on, ihan asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 09:02

varmaan pian kohtaamme sienimetsässä kannonnokassa ihmisiä istumassa läppäri sylissä sieniä tutkailemassa.