Miksi tämä elämä on niin julmaa?

Pieneltä sukulaiseltani löydettiin eilen kananmunan kokoinen kasvain aivoista. Huomenna leikataan. Mitä pahaa tämä pienokainen on elämässään tehnyt, että häntä näin rankaistaan?

Avainsanat: elämä julmaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 10:18

Voimia hänelle, sairaus ei todella katso ikää..
Toivotan voimia perheelle ja sinulle!

Kysyjän kommentti

Kiitos, voimia ja rukouksia me tarvitsimmekin. Tänään pikkumies on jo voiton puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 05:38

Minä olen myös useasti samaa miettinyt ja kun lapsista on kyse niin tuntuu vielä pahemmalta. Kuulin kerran papin sanovan että ehkä se on koittelemus, ja pelastaa lapsen muulta pahuudelta tai lapsi voisi itse olla paha aikuisena. Kaikella on tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 08:11

Sairaudet eivät katso ikää. Ei elämänilmiöihin voi pahuutta yhdistää kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 09:33

Eipä hän ole mitään pahaa tehnyt vaan sairaudet eivät valitse kohdettaan. Mutta kyllä tuollainen tapaus laittaa aina kysymään isolla äänellä, että MIKSI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 09:49

Minunkin sydämeni itki verta, kun olin silmäklinikalla ja siellä oli Pohjoisesta oleva pieni 2-vuotias tyttö.
Oikein reipas ja villi. Näin kun häntä vietiin leikkaukseen, hänellä oli toisessa silmässä syöpä.
Tilalle laitettiin proteesi. En tiedä kuin paljon sitten vaikutti hänen touhuihinsa, sillä en tiennyt
näkikö hän sairaalla silmällä jotain.
Sanottan, että sairaus on synnin seurausta, minä taas pidän sitä itseni kohdalla Jumalan antamana
huomautuksena, että oppisin rakastamisen taidon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 14:12

Miksi .olen kysynyt sitä montakertaa saamatta siihen vastautta.Miksi elämänsä alussa olevalle annetaan kamala taakka kannettavaksi.Sitä ei voi käsittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 15:06

En tiedä mikä meitä ohjaa .Terveys on kova juttu. Mutta sairastuminen kanssa.Välillä tuntuu kun jotain pahaa oltaisiiin ihmisinä tehty, kun jollekkin läheiselle tulee jotain. Ajatellaan tietenkin, että hyvä, kun ei mulle tullut.Ollaan aika itsekkäitä. Suuntaa ei tiedä ,olemmeko eksyneet.
Sillon kun sen henkilökohtaisesti näkee vierestä se koskettaa kaikkein eniten. Niinkuin nälänhätäkin pistää hiljaiseksi. Olemme aika avuttomia.Tulee kysymys että miksi ,miksi, miksi, eikä kukaan osaa sanoa.Toivon paranemista tälle sairaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:00

Terveys on yksi kalleimmista aarteista. Onnea sille pienelle leikkaukseen. Minun poikani 6-vuotiaalla tytöllä on leukemia. Todettiin kolmisen vuotta sitten. Rankat hoidot on käynyt läpi...eikä tiedä mitä vielä tapahtuu. Sairaus tulee ikään ja kokoon katsomatta ja joskus se tuntuu todellakin epäoikeudenmukaiselle. Meidän on vain jaksettava ja ne pienet potilaat ne vasta urheita ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:20

Tuska on, tuska menee.
Ainoa mitä on olemassa.
On rakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:40

Voihan Ida minkä ikävän vietin olet saanut..tuli ihan kyyneleet silmiin,kun luin tämän kysymyksesi..
Nyt tavittaisiin suurta suojelusenkeliä...joka tosi sinulle hetken kuluttua hyvää sanomaa..että kaikki on mennyt hyvin,kun pienokainen herää..
Kamalia iskuja tällaiset...pienestä rakkaasta ihmisalusta..
Vaikka on vanhempikin lapsi,kyllä kosketta...tiedot sairaudesta..itse ainakin tunnen näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:07

Lähetän sylin täydeltä pienelle lapsukaiselle enkeleitä. Toivon sydämestäni että hän paranee.