On aika kiittää pitkästä, pitkästä aikaa teitä kaikkia jotka olette valinneet vastauksiani parhaiksi. Kiitos.

Kiitos niin vakkareille kuin uusillekin napsulaisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 09:34

Ole hyvä ja kiitos hyvistä vastauksista ja myös kysymyksistä.

Kysyjän kommentti

kiitos sinulle ja kiitos kaikille. Kaikki me ollaan hyviä kysyjiä ja vastaajia. Pysykäämme jatkossakin sellaisina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 08:07

Ole hyvä. Kiitänpä itsekin kun valintoja tulee aika usein, viimeksi tänä aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 08:28

Ole hyvä Ida ja mie kiitän myös kaikkia omia vastauksiani arvostaneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 09:51

ethän vain Ida katoa minnekään. Kiitos kiittämisestä, samoin Sinulle hyvästä yhteistyöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:15

Samoin myös kiitokset kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 15:20

Miulta myös kiitokset kaikille samasta aiheesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 22:11

Paras aina palkitaan,vaikka monta kertaa ei tiedä minkä valitsisi parhaaksi,kun on paljon hyviä vastauksia..
Kiitos Ida hyvistä kysymyksitä ja vastauksista..