Mikä mahtanee olla kun herrä 2-3välillä ja uni ei tule.Sitten on kuuma ja potkii pettoa ja taasen vetää päällensä sitä.

Hiki on kova kun herään .Ja se häiritsee.

Avainsanat: en käytä alkoholia enkä ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 13:46

Minäkin veikkaan vaivaksesi joko terssiä, tai vaihdevuosia. Sinun kannattaa puhua vaivastasi lääkärille sillä kenenkään ei pitäisi joutua heräilemään toistuvasti keskellä yötä saamatta heti uudelleen unen päästä kiinni. Lääkärin avulla uskon sinun pääsevän vaivastasi lopulta eroon jollei aivan heti niin ainakin kohtuullisen ajan kuluttua.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 11:47

Sinun ikääsi en tiedä, minulla on samanlaista öisin ja laitan näiden " viihdevuosien " syyksi, tulee niitä kuumia aaltoja päivisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 12:01

Kuten kaima3 sanoi vaiva voi olla vaihdevuosiin liittyvä tai sitten stressiperäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 13:49

Vaihdevuodet tai alkoholin käyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 16:43

Vaihdevuodet,tressi,masennus,tai jokin muu vaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 17:13

Johan niitä diagnooseja on tullut, mutta kyllähän se kannattaa selvittää.
itse olen jo vanha ja nukun 4-5 tuntia yössä, en koskaan päivällä, mutta ei tuohokaan
ole syy selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:47

Stressi tai vaihdevuodet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:44

Ikääsi en tiedä veikkaan noit viihdevuosia ( vaihdevuodet)...
Punastutkos ilman syytä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 21:15

oiskos mummutauti .. hokoiluttaa ja viluttaa ... jot otappa siit sit selkoa ... kyllä sekin sit aikanaan loppuu ja jos oikein kiusallisex käypi , niin tohtorisedällä on rohtoi tuohinkin kiusaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 22:17

Kyllä taitaa olla vaihdevuosien aika sinulla...jos tuollaisia oireita on...minullakin oli aikanaan ja sain lääkäriltä siihen hyvän avun....Loppui hikoilut,kuumat aalot ja puna-poskilta....Käyhän keskustelemassa lääkärin kanssa..niin varmaan saat avun..Toisille ottaa tosi koville nämä vaihdevuodet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:17

Mummokuume kenties.