Jos saisit viikon ajan kokeilla jotain sinulle entuudestaan vierasta ammattia, niin mitä ammattia kokeilisit?

Avainsanat: ammatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:12

Laulajan ammattia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 22:33

Kalastajan ammattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 22:37

Jonnekkin isolle maatilalle töihin missä on paljon eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 08:44

TV-toimittajan! Tai paremminkin juontajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 08:58

Jaahas,Leelian lepotuolin pitäminen rahasta,voisi olla mukavaa.Nyt olen ilmaiseksi sellainen,kun ystäväni soittelevat ja kyselevät ratkaisuja erilaisiin ongelmiinsa.En siltikään ole mielipide automaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 10:35

Menisin autokorjaamoon (ammatti jota en ikinä ottaisi, ei edes ikinä haaveessa ollut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:05

Pyykkärin ammattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:11

Poliisin ammattia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:18

Patjatehtaalle koemakaajaksi minä menisin. Ihminenhän suurimman osan elinaikanaan harrastaa tätä. Pitäisin jopa itseäni asiantuntijana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:34

Tavarantarkastaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:57

mites olis pressa? vois päättää että kusipäiset lait jää hyväksymäti ja hyvät ideat otettais kanssa huomioon.... :=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 12:19

Opetusministeri, sen suuremmin perustelematta, kuin että olisi aika pistää sillä saralla asiat kuntoon. Mutta ihan unelma-ammattia jos kokeilisin, niin se olisi urheiluhieroja/kalevalainen jäsenkorjaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 14:31

Isäni sanoi aina, että ihminen kestää päivän vaikka aidan vitsaksena. Kokonaisen viikon työkokeilu uudella alalla vaatii jo harkintaa. Ehkä käräjäoikeuden notaari tai ruotsinlaivan perämiesnainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:56

Tulkin - ehdottomasti. Siinä kohtaisi vieraita ihmisiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:57

Palomiehenä oloa voisin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 20:15

olis mukava kokeilla vanhainkodin johtajan ammattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 21:26

hmm miettii oikein ...jokin sellainne , joka vois parantaa tätä sairasta yhteiskuntaa , joka alalla, vauvoista ---vanhuksiin ... sais hoidettua , jokaiselle kunnon toimeentulon , terveydenhuollon , koulutuksen.. noo-oo yleensä saada tämä maailma paremmaksi paikaksi olla ja asua ... en kyllä tiedä mikähän ammatti se ois nimeltään , mut vois olla vaikka ..HYVÄHALTIJA jolla ois kaiken kattava taikasauva , sillä taikoisin kaikki hyväksi ... mut tuo on kyllä sellainne unelma-ammatti et ei taida toteutua minun elämässä tässä ...