Muuttolaatikoita itselle

mistä voisin ostaa muuttolaatikoita itselleni? Juuri niitä joita ei tarvitsisi palauttaa. Täällä on kuukauden ajat koluttu kauppoja mutta joku muu aina vie nenän edestä. Meillä kun ei ole autoa jolla hakisin isommat määrät valmiiksi koottuja laatikoita.

Avainsanat: muuttolaatikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 10:49

Helppomuutto.com;
www.helppomuutto.com/sumuCMS...ote_id/296

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 10:40

kun ei tiedä missä se teidän 'täällä' on, niin on aika vaikea arvuuttella mistä löytyis

meillä täällä sellaisia voi ostaa vaikka Etolasta ja kauppiaiden kanssa voi tehdä varauksia/hakusopimuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 11:15

Kysyhän joltain lähelläsi olevalta muuttofirmalta, he taatusti tietävät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 13:20

hong kongista, ikeasta, jyskistä, claes ohlssonista
tai jostain muusta liikkeestä.
jos pelkkiä pahvilaatikoita, niin niitähän voi kysyä paikallisista kaupoista ( jätä varaus).
mm. alkosta saa hyviä pakkauslaatikoita( =pullolaatikot) vaikkapa laseille, kupeille ym. pikkutavaroille
ovat vahvoja ja napakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 15:46

Kauppojen banaanilaatikot on hyviä, kuten Alkonkin
Pahvinkeräyspisteistäkin löytää joskus hyviä litistettyjä.
Ostettavia muuttolaatikoita esim.
www.clasohlson.fi/Product/Pr...?id=237694

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:51

Onneksi keräsin vuosien aikana muuttolaatikoita varastoon, kun oli tilaa ja sitten kun viime syksynä
muutin, ei tarvinnut enään kun pakata ja köyttää. Muutoin oliisn lähikauppoihin tukeutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 20:51

Alkosta saaa todella hyviä muutolaatikoita minne on hyvä pakata lasitavataa..kun on lokerikot...ja muutakin kun ottaa lokerikot pois...Silloin kun olin alkossa töissä..ihmiset hakivat paljon muutolaatikoita...Kävivät vaan pyytämässä,että säätäkää laatikoita..niin säätimme..eikä laitettu sitten pahvinpuristimeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:42

Kaupan pahvilaatikot toimivat hyvänä muutto apuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 20:46

turussa näytti länsikeskuksen cittaris olevan sellaisia myynnissä, mutta en huomannut katsoa hintaa , sit ois banaanilaatikot todella hyviä,mut niitä kannattaa pyytää kaupoista,et keräävät teille niitä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:00

Kaupoista voi kysyä pahvilaatikoita. Ne ovat yleensä ilmaisia.