Mitä teette viikonlopuksi ruuaksi?? (taas tämä marttakysymys)

Itse en vielä ole keksinyt mitä teen....napsulaisilta saa hyviä vinkkejä...kun ovat hyviä kokkeja..

Avainsanat: mitä viikolopuksi ruuaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 22:59

Kuule, en sitten mittään. Söin laivalla.

Kysyjän kommentti

Sait sitten kunnolla herkutella..Kiitos kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 09:20

Olen lähdössä torille etsimään kaalikääryle kaalinpäätä,jos vielä sattuis löytymään luotto kauppiaaltani,eli kaalikääryleitä.Eilen keitin rokkaa,että kääryleitä odotellessa syömme rokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 09:50

marttyyrinä Marttojen armoilla, ei aavistustakaan mitä tuleman pitää

Lisätty: 05.09.2010 - 01:12

ja tältä se sitten näytti

valperi.blogspot.com/2010/09...annos.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 09:55

sisareni kesäasunnon pellossa kävin pottuvarkaissa, lohifile kaupasta ja herkkutatit läheisestä metsästä.
paistettua lohta, tattimuhennosta , pariisinperunoita ja salaattia, huuberia ruokajuomaksi, jälkiruoaksi valmistamaani mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta.
->on muuten hyvää mustikkapiirakkaa, ohje tässä, eikä kaloreita ;)
suolaapippuria.blogspot.com/...rakka.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 11:20

Luulen että teen todella ihan Suomalaista ruokaa kotona itse viikonlopuksi...( menossa kauppaan siellä tuo asia ratkeaa)
Tuli noita Turkkilaisia ruokia viikon syötyä, ja eilen vaan ihan grillasimme helpommalla nyt alkaa jo piristyä...

Lisätty: 04.09.2010 - 19:16

ihan tuli makaroonilaatikkoa väsättyä ja pihvit paistettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 12:25

Viikonlopun ruoka on jo tehtynä, ei tykkää maksaa ruuasta, mut silti ostin maksaa:) elikkäs maksapataa, johon perinteisesti multaporkkanoit isoina lohkoina monta (mullat toki pois;), sipuleit ja avot.... jälkkäriks/välipalaks aittelin tehä vohveleita, kun tuolla tuota mansikkahillookin on, tosin täytyis kait kermaa viel ostaa, et sais valkosta vaahtookin kruunaamaan kulinaristisen nautinnon:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 14:34

Jauhelihakastiketta - keitettyjä perunoita ja suolakurkkua njam .. pitkästä aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:32

Naapurin antimia nautiskelen. Itse ei tarvitse tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:45

Syötiin juuri hetki sitten kermaperunoita ja mureketta jossa oli (yllätys, yllätys!) katkarapuja sisällä. Katkaravut sopivat (niin oudolta kuin se saattaa kuulostaakkin) myös jauhelihan joukkoon. Huomenna laitamme ruuaksi paistettua lohta, valkokastiketta ja perunoita. Lisukkeeksi silloinkin tulee tämänpäiväisen ruuan lailla ruukkusalaatia jonka seassa on tuorekurkkua, hillosipuleita, raejuustoa ja oliiveita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:49

Minulla on kasslerpaisti uunissa ja tein porkkanamuhennosta, voilla ja kermalla maustettuna.
Näitä sitten syön viikonlopun. Ja juomapuolena on gefiluspiimä ja vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 18:25

Terveiset Inarista. Kävimme syömässä Hotelli Kultahovissa lounaan johon kuului salaattipöytä (erinomainen perunasalaatti jäi erikoisesti mieleen) paistettua siikaa, tilliperunoita+maukas kastike sekä vihanneksia. Jälkiruuaksi otimme creme bruleet. Päällä oli tuoreita mansikoita ja mansikkasorbettia. Nam, oli taivaallisen hyvää. Viikko on nyt syöty valmiissa pöydissä paitsi ne kaksi vuorokautta siellä erämaakämpässä omia sapuskoita. Huomenna retki Lemmenjoelle jossa saamme perillä kullankaivuu paikalla porokeittoa ja nokipannukahvia herkullisilla leivoksilla. Lisukkeeksi toivon mukaan hieman hengettömiä kultahippusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:43

Tänään syötiin lohkoperunoita ja kyljyksiä, paprika salaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:54

No tulihan se sieltä taas.... aina ei tuohon jaksa ottaa kantaa.