Onko hyvä biisi ja esittäjä.

www.youtube.com/watch?v=mcTA3eo0aUQ
mielestäni on ja tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 17:37

Olen aina pitänyt Marjo Leinosen äänestä, jopa jo ennen tätä Jerry Halloween show ohjelmaa jonka yhdestä jaksosta linkiittämäsi kappale on. Tämäkin kappale soi yhtä karheankauniisti kuin muutkin Marjon esitykset. Marjossa äänessä on jotain sitä mikä saa kuuntelemaan ajatuksen kanssa sekä laulajan ääntä että hänen esittämiänsä kappaleita.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 21:34

Niin minäkin tykkään mukavan rauhallinen...hieman matalaäänin mitä on kiva kuunella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 11:22

Ihan sopivahan tuo on, Turkissa soi yksi jympytys musiikki koko viikon missä vain kuljimmekin kaduilla (heidän kesäbiisinsä ilmeisesti), ja tämä saa uskomaan taas musiikkiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 15:51

Oikein mukava kuunnella.Minulle uusi tuttavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:38

No en osaa sanoa oikein juuta eikä jaata. Sanoista en ymmärrä mitään, kun ei ole tuota kielipäätä
minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:46

Hyvä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:47

Ei nyt ihan mun makuun, mut ei huonokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 22:55

Ei ollut minun makuuni - mutta makuasioista ei voi kiistellä.