Kenen (maa/joukkue) nimissä on naisten 4x100 m pikaviestin maailmanennätys?

Avainsanat: naisten pikaviestin me

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 09:38

DDR eli Itä-Saksan Caberra Australiassa ajalla 41.37.. Jos nyt oikein tulkitse viestit, sillä 4x100 viesti eli pikaviesti on nopeatempoinen pikajuoksukilpailu. Emsimmäienn kerran naisilla se oli lajina Amsterdamissa 1928 . Voi olla ertten ymmärrä oikein juksukäsitteitä, En ole urheilu fani.

Lähteet:
googlen avustuksella.

Kysyjän kommentti

Ei tainnut tulla sallituilla aineilla tuo, mutta onkohan nykyäänkään käytössä "rehelliset" keinot`?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 09:52

Onkohan venäläisten, joukkuetta en osaa sanoa.Oma arvio. Amerikkalaiset ja Jamaikalaiset on kanssa kovia tossa lajissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 11:11

Naiset DDR 41,37 -85

(Silke Gladisch,Marita Koch,Ingrid Auerswald,Marlies Göhr)

ei taida nykyisin sallituilla eväillä kovin helposti parantuakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 13:32

Kyllä minä jenkkiläisiä olisin veikannut. Nythän tiedän tämänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 21:23

Nyt on minullakin tiedossa,kun lueskelin vastauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:55

Naisten 4x100 metriä:
41,37 Saksan demokraattinen tasavalta DDR 1985 - 41,58 Yhdysvallat USA

oiskos oikea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:44

En olisi tiennyt, nyt olen vastauksista viisaampi.