Huomenta napsut. Ovatko teidän energiavirrat kunnossa?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

Avainsanat: vanha petäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 12:39

Hakusissa on energiavirrat,kuto on aivan rapa sellaisen,olin äsken läkähtyä,kun kävelin kampaajalta kotiin.Kävelyliikunta on ollut vähäistä,mutta nyt siihen tulee muutos.Katsoin sinun laittamat matkakuvat ja hyviä olivat kaikki,nyt tunnistaisin sinut,jos vastaan tulisit.Oletko vielä kauan reissussa?

Kysyjän kommentti

Hei ja kiitos vastauksestasi. Tulimme eilen reissusta kotio ja nyt on jo ikävä Lappiin. Otetaanpas tänä syksynä liikunta ohjelmaan, eikös niin? Vähän kerrallaan kävelyä ja sinnikkäästi lenkille vaikka kuinka laiskottaisi. Sen jälkeen on aina hyvä olo. Meidän pitää itse huolehtia omasta terveydestämme. Sitä ei voi toinen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 10:47

On ne jonkinlaisessa kunnossa. Selänkanssa olen ollut vähän hiljaisempi.Että vahvistuisi.Se klikkasi marjastaessa ,siitä 3 viikoa aikaa. Kyllä nyt aika hyvä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 13:15

Siis mitä virtaa tarvitaan matkailuun... omat virrat toimii koska matkaa pukkaa koko ajan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 13:23

Kyllä sitä armasti vielä jonkun verran on enegiaa, välillä huilaten ja voimia keräillen, taas jaksaa kivenheiton verran. Kokoa Sinä nyt sitä erkoisempaa energiaa, on talven tuokio tulossa.No nyt sitä on jo valtavasti yli kestokyvyn kun katsoin Sinun hienot matkakuvasi. Kiitos , että jaat osan meillekin,
jotka emme enää matkusta tuollaisiin paikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 17:35

taisi olla vähän liikaakin energiavirtoja, pitänee etsi uusi halipuu

valperi.blogspot.com/2010/08...lkeen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:27

Tunne on kuin olisin Saariselällä käydessäni (kerran vuodessa) tuota petäjää halannut minäkin. Vaan en muista sijaintia. Missähän se mahtaa sijaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 20:43

Kyllä on elämän energiat kunnossa..Tänäänkin niin kiireinen päivä..vaikka piti olla vapaapäivä..Aamusta soitettiin työmaalta..voisinko mennä tekemään 2.den tunnin työkeikan..sovin että klo 13 kävisi.. Kävin ennen sitä seniori-jumpassa ja jumpan jälkeen infrapunasaunassa hikoilemassa..hiki todella virtasi ihan tippumalla..käväisin kotona vähän syömässä..ja lähdin työkeikalle..
keikan jälkeen pesin vielä kotona olohuoneen ikkunat ja vaihdoin verhot..Ja nyt illasta kävin Santun kanssa lenkillä...Nyt kyllä väsyttää...
Huomen aamusta taas heti kuntopiiriin ja infrapunasaunaan hikoilemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 21:13

Kunnossa ovat vaikka yhtä komiaa puuta kuin sinä en ole päässyt halaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 10:05

Huomenta sinullekin. Kehnonlaisesti täällä energia virtaa. Pitääkin kokeilla mitä antaisi tuo pihassa oleva iso Terijokelainen. Siinä se ainakin vaatii minulta energiaa kun haravoin sen pudottamia oksia ja lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:55

No eilen tultu illalla Turkin Kusadasista..
matkaväsymys edelleen esittelee osaa..
kuvia ja matkakertomuksia pitää tänne nettiin ladella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:23

Kaikki kunnossa, energiaa virtaa.