Maistuisiko tämä kuohujuoma sinulle?

www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/...%A4/594184

Avainsanat: shamppanjaa meren pohjasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 18:48

no aina varovaste vois maistaa , jos joku raskis sitä vaan tarjota ... mutta suurella varauksella , ihan vaan kielenpäätä kastaen ... voisin uskaltaa kaa-iiit :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 18:26

Ei maistu, jotta juokaa pois vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:12

Ei, minä en käytä alkoholipitoisia juomia ollenkaan. Voisin pullon näytille ottaa. kiusaukseksi muille.
Tuntuu huutokaupoissakin johon juomat päätyvät hinta olla jo pienen talon väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:50

Enpä tiedä, pulloa voisin kyllä ihailla, tarkistaa etiketit ym.
Shamppanja on hienostunut juoma... ei sovi kaljankittaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 20:20

En erityisemmin pdä shamppanjasta. Voisin kyllä uteliaisuuttani maistaa, mutta ostaa en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 21:26

Kyllä sillä voisi kieltä kostuttaa..ei muuta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:12

tuota kun ei maistamatta tiedä ja melkoisella varmuudella voi sanoa ettei koskaan pääse maistamaankaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:14

Vaikka haluain maistaa niin siihen tuskin on mahdollisuutta.Ottajia kyllä riittää .En kyllä erityisemmin halua noita shamppanjoita maistella. Turvallisinta on ostaa shamppanjat kaupasta.Joten ostan sieltä ja sitten nauttien maistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 15:55

Voisihan sitä maistaa jos joskus sellainen onni potakaisisi, että moisen juoman ostamiseen tarjoutuisi tilaisuus, eikä pullo , jos toinenkaan, maksaisi maltaita. Suurimman osan saamistani mailman vanhimmasta shamppanjanjoista laitaisn kuitenkin talteen odottamaan sitä hetkeä jolloin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:51

Ei kiitos, siitä saa kohmelon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:05

Vois uteliaisuuttaan maistaa!!!
mut en ottamaan enempää lähtis(humallan asti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:28

No maistaa voisin.