Mikä on sää paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa paistaa aurinko ja on täysin tyyntä asteita on + 11C.Nyt on hyvä ulkoiluilma.

Avainsanat: ulkoilu piristää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 09:32

Keuruulla Jämsänkosken naapurissa on lämmintä myös nyt 18 pykälää, mutta mittariin paistaa aurinko.
Hieno sää varmaan tulossa, toivon niin.

Kysyjän kommentti

Teillähän olikin lähes hellettä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 09:28

Täällä Jämsänkoskella on lämmintä ulkona +10,5 astetta ja muuten ilma puolipilvinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 13:31

täällä meillä aurinko paistaa ja +36 lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 13:41

+14 C ,
yöllä halla vieraili.
äsken sataa ripsautti,
mutta taas aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 15:19

Saariselällä on paistanut aurinko tänäänkin ja lämpötila on siinä +10 asteen paikkeilla. Erinomainen vaellus- sää ollut. Eikä tuo paleltanut purollakaan vaskatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 16:48

Helsingin keskustassa paistaa aurinko ja lämpötila on 14 astetta. Aivan kelpo sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 17:50

veikkaan , kun en jaksa nousta katsoo mittaria niin +15 aurinko armas on koko päivän paistanut ja ollut aivan ihan ilma , koht taas tuohon pihalle , kunhan saan matkalukun lähtökuntoon ... aamusta nousen bussiin aikaisin ja matkaan kohti kaunista porvoota .. a-luokan matkalle muutamiksi päiväiksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 18:03

Aurinko paistanut pitkin päivää, korkein lämpötila tänään ollut siinä 14 asteen nurkilla. Nyt iltaa kohden taas viilenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:58

Airiston reunallakin lämpötila ollut 15 asteen pinnassa ja aurinko paistanut akoittain kuumastikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:27

Kuu nostaa päätään puiden takaa ja tähtinen taivas. 5+ ollaan lämpimästä kaukana .Se voi mennä aamuun 0.laan.Päivällä aurino paistoi pikkusen, mutta ei lämmintä paljoa ollut 10+Syksyn kirpeys tuntuu selvästi.Kanta-Häme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:56

Kaunis aurinkoinen päivä ollut +16.5 asteita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:44

Hyvin samanlainen sää oli meilläkin. Lämpötila vain hieman korkeampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:31

Maanantaina teimme Samokseen retken ja se kyl kävi voimille hiki virtas viimisen päälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:35

Kylmää ja viileää on koko viime viikko ollut.