Kesä on vaihtumassa syksyksi. Mikä oli kuluneen kesän kohokohta sinulle?

Tuosta kategoriasta ei nyt kannata välittää...

Avainsanat: kohta kesä ohi on

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 20:45

Lämmin kesä jo sinällään oli hienoa. Onnelan kasvun rehevyys ja kesäkuun juhannusviikko Prahassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 23:16

Muutto.
Ja kesä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:55

on niin paljon kaikkea kivaa kesään mahtunut, et en osaa sanoa mitään erityistä ... no ehkö ei hyvää .. oli , kun oli liian kuuma minulle melkein koko kesä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:13

Pikku prinsessa näki päivänvalon ja otti paikkansa pappan sydämmessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:45

Kesän kaikki kohdat ovat kohoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 13:29

Kuulas ruskasyksy on kaunista aikaa: Kyllä kesästä on jäänyt mieleen ne perinteiset mökki, lämmin vesi ja vaunuilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 14:48

ZZ Top Järvenpäässä :-) ja koko lämmin kesä (vaikka alkoikin jo vähän helle väsyttämään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 15:16

Lapinlomamme ja siellä silloin vallinnut ihana viileys joka katkaisi useammaksi päiväksi helteissä hikoilun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 16:38

kaikki ne lukuisat hellepäivät kun oli tilaisuus lillua kepeillä aalloilla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 16:59

Kyllä tästä kesästä nuo lämpimät ihanat päivät ja yöt.Oli kivaa kun ei ukkostanut kun kerran ,sadetta olisi saanut tulla vähän enemmän.Olisi kasvimaat saaneet vettä.Minusta ilmainen lämmin ja lämpimät uimavedet oli kivaa ja helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:53

Kesän kokeminen kotiseudullani Keuruulla 27 vuoden jälkeen. Öittenkin valoisuuden huomasi keskikesällä,vaikka matka ei tämän pitempi ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 21:38

Nautin koko kesästä..kun oli kunnon lämmin kesä...ja pääsi veneilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:28

Pienimuotoinen lomamatka ystävän luo. Vierailu oli lyhykäisyydestään huolimattta suuruudella täytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:25

26.8-2.9-10 olimme Turkin Kusadasissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:49

Kesä oli ihana, siinä oli paljon tärkeitä kohokohtia.