Teetkö nettiostoksia? Millaisia tuotteita yleensä tilaat? Oletko tilannut jotain ulkomailta?

Minä tilailen lähinnä vaatteita kovaa vauhtia kasvavalle jälkikasvulle sekä silloin tällöin kirjoja. Yleensä tilaan vain kotimaisilta toimittajilta.

Avainsanat: nesttiostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 12:12

Erätukku, www.verkkokauppa.com, äkkilähdöt, Navigon navigaattorin kartat, puhelimen päivitys ja veikkaus. Siinä kaikki mitä käytän. Ovat toimineet moitteettomasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 22:11

En ole koskaan tehnyt nettiostoksia..Ostan mielummin ihan kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:23

Moni asia tulee ulkomailta, vaikka kotimaasta tilaisikin.
Ei Suomessa ole varastoja esim. Pixmanialla. Saksasta olen tilannut kameroita, uusia ja käytettyjä ja jopa autoja ja moottoripyöriä. Noista viimeisistä olen kyllä soittanut ennen maksua. Vain kerran tuli pikkuisen epäkurantti vehje. Silloin en soittanut itse. Aito germaani ei yleensä valehtele, jos osaa kysyä oikeat kysymykset.
Yhden vaatteen olen tilannut kauan sitten jostain katalogista, enkä kyllä enää osta vaatteita sovittamatta, tai ainakaan näkemättä muuta kuin kuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:48

Ulkomailta tilaan kosmetiikkaa ja hiustenhoitojuttuja. Joskus juniorille vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:40

Ainoat tekemäni nettiostot ovat matkoja. Mitään tavaraa en osta näkemättä sitä ja asuinkaupungissani saa liikkeistä ihan mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 13:31

Kyllä joitain hankintoja olen suorittanut sen enempää erittelemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 15:27

Tilailen netistä tulostimeemme nustetta ja vaatteita niin itselleni kuin perheellenikin. Silloin tällöin hankin netin kautta myös cd-levyjä. Muunlaisten ostosten tekoon en nettiä ole vielä koskaan käyttänyt, mutta eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa käyttäisinkin, sillä mielestäni netti on varsin mainio kaupantekopaikka. Sen avulla voi tehdä ostoksia lähes kaikkialla lähes mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 17:07

yhteen kameraan ovat jääneet minunkin nettihankintani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:56

Olen ostanut kirjoja ja värikasetteja. Ulkomailta en tarvitse mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 00:42

Kameran Pixmanian kautta,purjehduslaukun ja tsimmarit tulivat halvan punnan alueelta(-09),levyjä Espanjasta käsin,en muista muuta.Toimitus ollut OK,paitsi levypaketti hävisi Pasilassa(posti) ja toimittivat uuden lähetyksen Espanjasta,joka tuli suoraan kotiovelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:26

Vain ja ainoastaan kotimaisilta ja turvallisilta kauppiailta tilaan. Vaatteita, taloustavaraa, musiikkia. Siinä enimmät ostokset. Viimeksi tilasin mikin ja toimitus pelasi erittäin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:32

Monet tuotteet tulevat ulkomailta, itse ostan EMP:ltä ja nuokin tuotteet tulevat Saksasta...
Ellokselta Ruotsista.. tulee tehtyä paljon netti ostoksia,ytkin paketti EMP:ltä postissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:50

Kaikki mitä tarvitsen tilaan netistä. Ruoan ostan ainoastaan marketista.