Oletko missään elämäsi vaiheessa itse rakentanut/rakennuttanut omakotitalon? Millainen projekti se oli?

Avainsanat: talon rakentaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 18:31

Eipä ole tullut rakennettua..
Mutta olimme vuokralla joskus vuosia sitten omakotitalossa, jota piti koko ajan korjata, melkein kuin olisimme tuon rakentaneet, kallista lystiä oli!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 22:08

Meillä on ollut ainaista rakentamista josta ei näytä tulevan loppua ollenkaan.Itse mieheni ja minä ollaan tehty yhtä sun toista rakennusta. Pappa oli nuorempana tekemässä meidän kanssa.Ei ole vapaaajan ongelmia jos itse rakentaa. Mutta nythän moni rakennuttaa vieraalla.Iso projekti ,kestää pitkään ja kauan.Ei pikku juttu.Sitä voi niin monella tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:04

Heinolassa rakensin -70 luvulla ja sen verran rankka projekti oli jotta erohan siinä tuli ja lähdettiin eri suuntiin...Siellä se Rautsaaressa taitaa olla vielä pystyssä...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:41

Kokemusta asiasta on eli Pohjanmaalla rakennutin tilalleni hirsirakennuksen jota käytetään vuokratarkoitukseen.
Mieheni kotikonnuille aletaan rakentaa vapaa-ajan asuntoa jossa silloin tällöin voidaan viettää aikaa iäkkään isänsä lähellä. Valmistalo se on mutta omat kommervenkkinsä siinä tulee olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:12

Olen ollut mukana tekemässä talon laajennusta. Iso oli sekin homma. Paljon pientä sekä isoa askarta siihen liittyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:57

Sen tiedän että projekti on raskas. En ole rakentanut, enkä rupea koskaan projektiin. Valmiin talon olen ostanut.