Joko teillä on lämmöt päällä asunnossanne?

Meille ei ole lämpöä suotu.Soitin eilen huolto firmaan,mutta mitään ei tapahtunut.Luulivat kai minun huvikseni soitelleen.Eilen satoi melkein kokopäivän ja nyt on kostean viileää sisätiloissa.

Avainsanat: viileää sisällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 10:11

Meillä on takan kanssa saatu lämpöä...Ei ole vielä yljylämmiyts päällä...jos ei takkaa olisi,kyllä olisi pitänyt laittaa patterit lämpöisiksi..

Kysyjän kommentti

Ihaanaa,kun sinä saat laittaa pökköä pesään,nyt on meilläkin lämmöt päällä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 09:28

hyvin lievästi on, juuri sen verran ettei kosteus tunge sisään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 10:13

No lämpö on silloin päällä kun teen valkeeta pesää. Olen jo muutamankerran lämmittänyt iltasella.Ajan sinne kaikki roskat, hakkeet, purut ja puut.Kyllä on kivempi nukkua kun vähän on kuivempaa ja lämpimämpää.Muuten sisällä aika koleaa.Työtä se lisää kun lämmitys alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 10:29

Kyllä tuo patteri vähän lämmin tuntui olevan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:38

Ovat laittaneet lämmön päälle, tosin patterit ovat vain haaleat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:39

Haaleat patterit. Juuri sopivasti on lämpöä. Ei oo hiki eikä kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 13:54

Jäähdytys on päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 15:28

Sen verran lämpöä patterissa, että juuri tuntee lämmön olevan päällä.
Ulkona +18, lämminhenkinen tuulonen. Pihlajanmarjat juuri alkaneet punastumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 17:28

kävin koklaamas, ja viileiltä/kylmiltä tuntuivatten patterit, mut nyt ei haittaa kun hellan uunis paistelin äsken, joten lämpöö pukkaa sähköuuninkin kautta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:50

Vielä ei ole ollut tarvetta lämmittää. Kun viileys iskee, laitetaan ilmalämpöpumppu päälle ja sitten vasta kunnon myöhemmin pakkasten tultua alkaa varsinainen sähkölämmitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:47

Oli niin lämmin ja märkä kesä että oli pakko kolme päivää sitten laittaa toi vuolukiviläjä kuumaksi. Tulihan siinä sitten pitkästä aikaa paistettua leipääkin. Kiva oli aamulla herätä kun kämppä oli kuiva ja sisällä 24 lämpöö. Onneks en ole aivan tyystin ton elektronien liikkeen varassa lämmityksen suhteen. Meinaan, ne Astat ja Veerat ei enää tarviis tänäsyksynä toistua. Joutuhan siinä parina päivänä touhuamaan ruokapuolenkin ihan grillin varassa. No, pakastinhan sillonkin sulahti hiukan muttei kuitekaan ihan kokonaan, joten pärjätään kyllä vaikka huonomminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:37

Kotona on jo lämmöt päällä. Täällä mökillä laitoin kesäkuun puolen välin jälkeen ensimmäisen kerran lämmöt päälle keskivikkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:50

Ei ole vielä tarvinnut. Takan ansiosta pärjää aika pitkälle syksyyn ennen kuin tarvitsee laittaa patterit päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:24

Tultiin eilen kotiin ei ol lämpöä päällä, ja nyt on vilu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:02

Kauko on jo vieraillut. Ovat päällä.