Ennätykset on rikottavissa, vai?

kärysi kortitta ajamisesta 22:nnen kerran Koskenkorvalla?

Avainsanat: ja selvinpäin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 22:10

hauskasti sanottu että poliisi pysäytti autoilijan Koskenkorvalla,

piikkimatollahan ne hankalimmat tapaukset saadaan seisahtamaan,
vaan jos tämä onkin jokin uusi toimintamalli .... ?

(siinä niitä ennätyksiä sitten voisi mitata vaikka pysäyttämiseen kuluneen Kossun määrällä )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 13:26

Koskenkorva on kai joku pesisjoukkue, -paikkakunta, -kylä yms jossa valmistetaan erilaisia etanolituotteita. En vaan ymmärrä miten se liittyy kortitta ajamiseen? Se kun on poliisimestarinkin mielestä varsin lievä rikos - se kortitta ajaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 14:47

Niinhän Iltasanomat meille tänään kertoo, että kortitta ajosta tuli kiinni 22 kertaa ja useimmitenkin jo tämäntapaisista hommista. Koskenkorva on Ilmajoen kunnnassa oleva kylä niin luulisin .
Joo pääseeköhän tällä ennätysten kirjaan tässä sarjassa.

Lähteet:
iltasanomat 28.8.2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 14:59

Semmoinene paikkakunta on kun Koskenkorva. Tämä joku on kärynyt siellä kortitta ajamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 17:33

Mies kärysi kortitta ajamisesta 22:nnen kerran Koskenkorvalla · Ilta-Sanomat (
Kotimaa), 12:32, 28.8.

Mies kärysi kortitta ajosta 22. kerran
A A 13:27
STT

Nuori mies kärysi kortitta ajamisesta jo 22. kerran vuoden sisällä Ilmajoella perjantai-iltana.

Poliisipartio pysäytti vuonna 1992 syntyneen miehen kuljettaman auton normaalin liikennevalvonnan yhteydessä Koskenkorvalla. Tarkastuksessa ilmeni, ettei miehellä ollut ajokorttia ja että tämän tilillä oli jo entuudestaan pitkä lista vastaavia käryjä.

Asia käsitellään aikanaan käräjäoikeudessa, kerrotaan Etelä-Pohjanmaan poliisilaitokselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 17:44

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...tinen.asp?
Aika lähellä oli nainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 17:57

Jeps, näin hän teki. Ja rikkoo varmaan vielä ennätyksiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 21:40

On tuolla vielä matkaa ennätykseen.
Muistaakseni aikalaiseni kärysi toistasataa kertaa kortitta ajosta, ennen kuin lopullinen noutaja tuli.
Hänen uransa alkoi mopolla, kun se kulki kahdeksaakymppiä, mikä oli silloisilla vehkeillä paljon, eikä siis ollut enää mopo. Olisi pitänyt olla kevarikortti.
Lentävät ottivat tietenkin kaverin silmätikukseen ja joka h-vetin mopo pysäytettiin takuuvarmasti. Jos saatiin kiinni. Itseäni ei huvittanut "katsastuttaa" mopoani joka päivä ja ottaa kympin sakkoa simahtaneesta takavalosta. Metsäpolkuja, jonne kytillä ei ollut autolla asiaa kyllä riitti.
Sanomattakin on selvää, että kaveri ei koskaan saanut minkäänlaista korttia.
Mahtoi se mennä yhteiskunnan kannalta oikein, että yksi elämä pilattiin mopon takia?
R.I.P.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:23

Jo on kovapäinen tyyppi. Ei usko kerrasta eikä toisestakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:32

Nuo ovat senlaatuisia ennätyksiä, joita ei soisi kenenkään rikkovan. Alkolukko pakolliseksi kaikille tiellä kulkijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 22:10

Eipä taida uskoa koskaan...kun kännissä ajelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:01

Hänelle pitäisi jo antaa joku leima kortti jotta säästyy määrä aikaan sakoilta.. HEH HEH..
Ei voi todella sanoa kuin järki puuttuu, kun aina kiinni jää..