MIhin voi ilmoittaa,kun osin nettiyritykseltä tuotteita, maksoin eikä mitään kuulunut. Ei vastata puhelimiin tai meileihin.

Onko joku nettisivusto, joosa voin varoittaa muita ko. firmasta.?

Lisätty: 27.08.2010 - 18:33

Tuotteet oli suojaus/estovälineet.
Firma oli "kondomitukku".Kannatta välttä kaikkia näitä vastaavia

ostakee marketista tai R:ltä sitten.

Avainsanat: netti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 18:16

esimerkiksi täältä voisit aloittaa, kertoa tapauksesta mainitsemalla myös ko. firman nimen jne.

juttu leviää aika nopeasti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 19:49

Pistä tänne perään.
keskustelu.suomi24.fi/node/8100980

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 20:15

harmin paikka, reippaasti vain marketin kassan vierest' ostmaan tai kioskeistä.
minun milestä ei tarvitse mitään sitä hävettä, jos siitä on kysymys mtä rahalala kaupasta saa ja
sitä reilustu myydään.ei ole persssäostajan asia tarkistella, mitä me ostamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 21:47

Seuraavat tuotteesi ostat varmaan todella K-Marketista, ei poliisi tai mikään muu taho voi sinua auttaa, menetit rahasi ja harmitus jäi myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 23:46

Täällä on myös yksi ilmaista tavaraa tarjoava; www.vistaprint.fi/
Kun olet lähettänyt kuvan ja valinnut paidan niin ei se olekkaan enää ilmainen ja kaikenlaista lisä tilpehööriä pitäisi tilata.
Sitten tuli muutaman päivän päästä sähköposti jossa kehotetettiin tilaamaan varaamasi tuote jonka hinta oli noussut edellisestä. Tulikohan erehdyttyä rosvopuljuun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 00:31

Ostappa itsellesi tissikello. Vahinko ei tule kello kaulassa. Kondomit lienee turhia välineitä.
Nimimerkillä: "Ei sadetakki päällä suihkuun". :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 01:17

Samaa olen itsekkin miettinyt, kuin jumppis: Tarua vai totta www.vistaprint.fi/
?

Yksi ratkaisu on kuluttajansuojalautakunta ja sitä kautta yritys voi joutua protesti-ja trattalistalle.
www.kuluttajavirasto.fi/

Katso esimerkki: users.tkk.fi/takoiran/akiba_tratat.txt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 12:27

Ota yhteyttä...UPS,luinkin loppulisäyksen,mites nyt hommat hoituu,kun et saa kortsuja oikein tukussa ;-)
Napsut jo antaneet ohjeita,taitaas olla huijarit asialla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 16:31

Aina painontetaan ,älkää maksako etukäteen mitää. Siitä voi päätellä paljon.Meiheni osti netin kautta ,kenttäsahan.Sovittiin että ulkomailta tuleva saha tulee meille.Maksamme sen monessa osassa ja korottomana, useassa osassa.Kaikki mennyt aika hyvin, pieniä lukuunottamatta.Ei saa mennä maksamaan etukäteen tuotteita.Jos tavara ei tulekkaan et saa rahoja takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 18:11

Ikävää että rahasi menivät, mutta jospa kuitenkin tuotteet vielä tulevat. Jos heillä on kyseinen tuote loppunut varastosta, ja odottavat että saavat sitä lisää. Ja lähettävät sitten sinulle tuotteesi. Jos heillä on pitkät toimitusajat. (Et maininnut kauanko olet tuotteitasi odottanut, siitäkin olisi jo ollut helppo jotain päätellä).

Minä tilaan lähes kaiken netistä, ja kaiken tarvitsemani olen saanut. Joillakin firmoilla on ollut pitkiäkin toimitusaikoja. Mutta olen kärsivällisesti odotellut, ja jossain vaiheessa tilaamani tuotteet ovat kuitenkin saapuneet perille. Pisin toimitusaika minulla oli Elloksella kun tilasin lipaston, odotin sitä 5 kk, kun oli tilapäisesti loppunut varastosta.

Joten kärsivällisyyttä ja malttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:58

Katsopa, löytyykö www.ytj.fi -sivustoilta mitään tietoja yrityksestä. Sitä kautta saat mahdollisesti yritykselle "oikean" osoitteen sähköpostiosoitteen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:37

Voithan aina tehdä poliisille rikosilmoituksen ko. yrityksestä. Kannattaa miettiä vastaisuudessa tarkkaan mistä tilaa ja miten maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:46

Poliisi on varmin paikka, onko sinulla tuo tilauskin jäljellä ja maksustahan löydät tiedot pankki sivuiltasi...