Luettele muutamia maailman oudoimpia nähtävyyksiä?

Avainsanat: nähtävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 10:23

www.google.fi/images?hl=fi&a...CEAQsAQwBA

Tässä minun ehdotukseni.
Näitä on toki muuallakin, mutta nuorena miehenä käynti tuolla oli aika omituinen kokemus. Tuli mieleen ajatus, että sitä taidetaan sittenkin kuolla joskus, kun näki kuusi miljoona pääkalloa ja muita luita siististi ladottuina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 17:36

tässä sinulle oudoimpiin linkki

www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaa...ml?1172349

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 23:10

Hyvä on jos joku laittaa Toffen linkin paremmaksi, oli kyllä upeita ja naurettavia juttuja.
Näitä täytyy näyttää kaverillekin. Olivat tosi outoja nähtävyyksiä. Itse en muista mitään, en
ainakaan äkkiseltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 01:25

ei nyt alkuunkaan sieltä isommasta päästä ihmeellisyyksiä, mutta aika kiinalainen teehuoneen 'kyltti' Shanghaissa

valperi.blogspot.com/2007/04...huone.html

tuossa toffen linkissä oli mainittu Seksi-museo (Amsterdamissa), samalla kadulla on myös Hassis-museo ja Orja-museo .. muistaakseni en poikennut missään niistä vaikka ohi kävelin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 16:19

Juuri kävin oudoimmassa patsaspuistossa Parikkalassa.Ei niitä monessa yksityis kodin pihalla ole.
Rakennettu ilman apurahoja yksityisesti. Pienen ihmisen ponnistelujen tuloksena. Muitten töitten ja harrastusten ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:25

Nyky arkkitehtuuri on jo ihan riittävän outoa nähtävyyttä etten muuta tiedäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:43

Heippa vaan taas. Kyllä mielestäni Inita on maa josta löytää oudoimmat nähtävyydet. Olin Bombayssä ja homoyhteisöt siellä ovat jotain sanoinkuvaamatonta. He asuvat tiukasti rajatuissa slummeissaan ja ryöstävät poikalapsia lapsikseen. He ajattelevat, että kun naisia ei ole yhteisössä, ei tule riitoja (mikä voi tietysti pitää paikkansa). Elantonsa he hankkivat kadulla tarjoamalla palvelujaan toisille homoille. He hirttävät peniksensä pois köydellä ja istuvat kadulla vilautellen hameitaan joiden alta löytyy pelkkä reikä peniksen paikalla.
Myöskin parsilaiset "hautausmaat" ovat jotakin. Parsilaiset eivät hautaa ruumiita maahan vaan vievät ne tornien huipulle ja siellä korppikotkat syövät ne. Missään en ole nähnyt niin lihavia korppikotkia kuin Intiassa, hyvä kun jaksoivat lentää! Sitä myös kummastelin, etteivät siellä ruumiit pahemmin haisseet siinä 37 asteen lämmössä. Linnut pistelivät ruumiit niin nopeasti poskeensa, ettei hajua kerennyt tullla.