Mitä mieltä tällaisesta valaisimesta?

yle.fi/alueet/keski-pohjanma...origin=rss

Avainsanat: eko valo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 22:48

En pitäisi huushollissani tuota, häikäisee varmasti sairaita silmiäni. No jos tarpeeksi pölyiseksi sen päästää. niin ehkä häikäisy häviää. Joku toinen voi olla ihastunutkin siihen. Valperi käytännön miehenä
huomasi, että pölytkin voisi olla hankala pyyhkiä ja se Piltti aika on jo ohitse, minulla taitaa kyllä tulla kohta
toisenkin kerran, että ei sitä vielä vannota, josko muorin pöydällä satavuotisjuhlissa olisi tuollainen hieno
hökötys. Ja toisekseen enhän ole ensimmäistäkään pilttipurkkia avannut koskaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 18:12

Joskus näin Tukholmassa jossain liikkeessä oli myynnissä hieno keittiön valaisin ja käytännöllinen oli pikarit nurinpäin kehikossa... joen tuo piltti purkki homma on samaa kaliberia,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 20:13

Enpä rupea pilttiä syömään 110 purkkia saadakseni tuollaisen valaisimen ja toisaalta tuli mieleen tuon puhtaanapito ongelmat, kuinkahan hauskan näköinen se on pölyisenä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 20:24

Aika mukavan näköinen keksintö,en kyllä huolisi kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 22:00

Vekkuli on, mutta itselleni en hankkisi. Saattaa joku pitääkin epäilyksestäni huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 07:35

Juu ihan hauska, olisi pitänyt aikoinaan säilyttää piltti purkit, niin nyt olisi hyöty käyttöä niillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 09:25

Kyllähän käyttötavaroista voi keksiä mitä ihmeellisempää.Joskus poikii oikein hitin ja menestyksen.
Ei hassumpi keksintö.Tossa purkit oli pystyssä. Olen jossain nähnyt purkin pohjan ulospäin.Sekin loi valosta erinlaisen.Kyllä käytettyä tavaraa olisi ideoille ja lisä käytöille.Nyt menee, minne menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 09:37

En tuota kotiini huolisi mutta opiskelijan tehtävä on tehdä keksintöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 10:31

En itse kyllä aikoinani syöttänyt juurikaan lapsilleni noita PIlttejä. Mutta nykyäidit tuntuvat olevan niin kiireisiä, että edes ruokia eivät lapsilleen ehdi/osaa laittaa. Siitä sitten syntyy pilttipurkkivuoria. Onneksi on tulo lasinkierrätys. Mitäköhän kaikkea nuo purkit muuten sisältävät ? En usko, että ovat mitään luomuruokaa. Eikö sitä perunamuusia ja lihamössöä voisi itsekin valmistaa? Piltit maistuvatkin ihan kummalliselle. Kukaan aikuinen ei suostuisi sellaista ruokaa syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 14:05

Hyvä,että on keksinyt turhille lasipurkeille käyttöä.Kuulemma jotkut dieettinaistyypit syövät Pilttiä,kun siinä kaikki ravintoaineet,itse en pistäis sitä edes lusikallista suuhun.
Ainakin sateenkaaripölyhuiskulle töitä riittää,kun aikansa Pilttipurkkivalaisin katossa riippuu ja elämän menon pölyt kerääntyvät :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 20:06

Ihan hauska keksintö..käyttää pilttipurkkeja...eli hyötykäyttöä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:23

Hauska, voisin tuollaisen huolia itsellenikin.