IltaSanomien sivuilta poimittua

Yhdysvalloissa eräs kauneushoitola perii lihavilta asiakkailta korkeampaa hintaa kuin hoikemmilta, onko mielestänne oikein?
Mielestäni ok, enemmän työsarkaa.

Lisätty: 01.09.2010 - 08:09

Ylipaksut raitsikoissa on riesa, vievät enemmän kuin yhden paikan ja vielä lisänä ne joilla on yksi paikka varattuna laukulle! Kuulin erään kanssamatkustajan kysyvän tädiltä : onko tuolla laukulla myöskni lippu ostettuna! Ihan oikein sekin.

Avainsanat: laskutusperuste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 15:12

eiköhän tuo ole ihan ok,

minäkin saan parturissa 25 % alennusta harvakarvaisuuden perusteella ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 15:07

jo vain, oikeinhan se on,
onhan kampaamoissakin hiusten pituuden mukaan hinnoittelu työlle, värjäys tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 15:17

Silloin ei tasavertaisuus toteudu. Asiakkaat ovat samanarvoisia...ainakin minun työssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 15:27

Voisihan siinä asiakas ehdottaa, että ne poimukohdat esim vatsapeitteissä tai muulla jätettäisi käsittelemättä, jotta saisiko hinnanalennusta. No kaksoisleukaa ei hevi voisi jättää käsittelemättä,
sillä minä ainakin olen utelias ihminen ja kuroitan kaulaani mahdollisimman pitkälle, ettei vaan jää
mitään näkymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 17:31

Onhan vaatteissakin usein eri hinnat koon mukaan..
Mutta jokainen yrittäjä saa pyytää mitä haluavat, mutta asiakkaalla on vapaus minne rahansa laittavat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:39

samapa tuo mutta eikös siitä pitäisi olla ilmoitus hinnastossa?? laardi - lisä tms.
tietävät pysyä poissa kyseisistä paikoista kun maksaa extraa. tuskimpa laiheliinit alennusta silti saa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 16:53

Sama pitäis päteä lentopaikkojen,teatteri-ja leffalippujen kanssa.Ay et pistää potuuttamaan,kun/jos raidessa tai bussissa sattuu istumaan ja joku ûberlihava nainen/mies istuu ja änkee itseänsä kaverin puolelle,kun ei mahdu yhden penkille. Silloin tekis mieli murista...Ihan OK.menettelyä,karvat tai läskit eri hinnotteluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:15

No mikä ettei - meneehän isomman immeisen naamassa enemmän aikaakin kuin luuviulujen mallilikkojen.