Mitä mieltä olette Matti Nykäsen tuomiosta,oppiiko hän siitä mitään?

Minun mielipiteeni on,että hänen pitäisi jättää alkoholi kokonaan pois ,niin ehkä väkivaltakin jäisi pois.En kyllä usko Mervi rouvankaan olevan täysin viaton tapahtumiin.

Avainsanat: väkivalta matti nykänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 08:53

varmaan syitä sysissä ja sepissä, mutta ei oikeuta kuitenkaan pahoinpitelyyn.
`elämä on laiffia´
joutuu ainakin olemaan ilman alkohlia vankeudessa.

vaan onhan hän aikaisemminkin jo istunut vankilassa, silloin tuttavansa pahoinpitelystä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 08:38

No uskonpa että ei opi...
Ja siitäkään ei takeita että olisi heidän viimeinen avioliitto... (vakka kantensa valitsee)..
Voihan siitä ero tulla mutta vihillekin pääsee uudestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 09:12

Toivottavasti ei opi uusia kujeita vankilakundeilta vaan arvostamaan siviili elämää, mutta jälkimmäiseen en jaksa uskoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:18

En usko että auttaa.Jos jatkaa viinan kanssa niin jatkuu tulevaissuudessa koko ajan.Mutta jos olisin nainen joka hänen seurassaan on tällä hetkellä jättäisin Matin kuin rukkaset naulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:36

Olen ymmärtänyt että edellinen kakku tuli "mustamakkara naisen" veljen puukottamisesta. (Emäntäni Seitsemän Päivää lehti.)
Mustamakkara naisen suku rahoineen jatkaa samaan malliin "pään aveluaan", varmaankin"! Toivottavasti piikittelyn kohde vaihtuu. Vai ehtikö hän vetää avioerohakemuksensa takaisin?
Ei huonon viinapään omaava "Matti kukkaroinen" opi mitään, linnassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:57

Ei varmasti opi! Julkisuutta tulee tietysti ja hieman rahaa taasen, sekä Matille että Merville.
Vakka kantensa valitsee.... ei Mervi parempaa saa...!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:59

Mun mielestä se on Matin pään hakkaamista seinään,vaikka ansaitseekin tuomionsa,mutta tuskin ottaa "opiksensa".Samaa vanhaa tekstiä lehdissä,kunhan tulee vapauteen;money talks...
M&M-leikkiin tarvitaan kaksi osapuolta,ehkä yks provosoi ja toinen provosoituu,tiedä noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:12

eiköhän Matin oppimiset loppuneet jo monta litraa sitten,

pysyyhän ainakin tuomion ajan poissa muusta pahanteosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 12:48

Maailma on paha ja sairas ihmisyys on kaikesta kaukana mutta uskon Matinkin oppivan "hiljaa kävelemään"jos ikä ei lopu kesken...Ei ole olemassa toivottomia tapauksia mutta on olemassa epätoivoisia ihmisiä!

Lähteet:
Elämänkoulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 15:05

Riippuu nyt ihan omasta itsestään miten elämä jatkuu. Pakollinen kuiva kausi toivottavasti auttaa pään selvityksessä. Alkoholi ei todellakaan sovi Matille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:44

Vaikeatahan se on heti tuomita. että ei opi mitään.
Ilman alkoholiahan onnistuu hyvin, sillä alkoholi ei sovi kaikille ja tässä meillä on yksi esimerkki.
Mutta tuhansia muitakin vielä pahempia tapauksia. Tämä on ollut sellaista juupas, eipäs totta, leikkiä.
Tämän tuomion kyllä olen valmis Matille myöntämään, mutta puhdistuuko koko alue sillä.
Elämänmuutos ja se vaatii alkoholin käytön lopettamista, jotain muuta tilalle.
Vaikka Matti Nykäsen elämä on ollut hyvin kirjavaa, silti silloin kun hän hyppäsi hän oli suosikkini, kuten aikoinaan Veikko Kankkonenkin. Ja kolmas idoli minulla oli kanssa, jonka nimeä en mainitse, jonkun kyyneleenkin olen tämän sankarin sortumisen tähden vuodattanut.
Mutta ken elää, hän näkee, niin minkälaisen Matin näemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 21:32

Ei oppi ojaan kaada. Silloin aikoinaan kun jaettiin kauhalla oppimiskykykyjä Matti varmaan oli jonon häntäpäässä. Ei tuotakaan taitoa näköjään riitänyt kaikille jakaa.
Matti kirjoitti kuulemma koulussa aineen, joka kuului seuraavasti:
"Minusta tulee isona mäkihypääjäjäjä ja muoliman paras".
Hyvin se meni. Matti pienessä huppelissa tornissa ja Punssi Kukkonen enemmän selostamossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:43

tuskin oppii mutta oikeen silti. väärin on se että me joudutaan maksamaan sen lusimisaika verorahoistamme. koskas tulee matti vankilan vierashuoneessa - haastattelu?? ainakin löytys jo mervin naamankorjaus uutinen.
että ne jaksaa!!!! hel........tti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 02:31

Kunnia on mennyt, mutta maine sen kun kasvaa.....varsinkin mediassa ja se tietää tuloja Matillekkin.

Matin elämänviisaudet

"Elämä on laiffii."

"Meikäläinen on nykyään avioliittoneuvoja. Jos menee hyvin niin meikäläinen paikalle. Se on seittemän sekuntia ja kaikki on päin persettä."
Mäkikotkan kommentti, jossa hän ilmeisen itseironisesti referoi viimeaikaisia näyttöjään parisuhdetaidoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:25

Ei ole oppinut ennenkään eikä tule oppimaan. Osaisikohan ressukka edes vankilassa miettiä tekojaan - tuskin. Liian aggressiivinen luonne ja osansa niihin tapahtumiin on puolisonsakin antanut.