Pärjääkö nainen yksin New Yorkissa? En ole pahemmin matkustellut mutta seikkailumieltä ja uskallusta riittää.

Avainsanat: new york city yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2008 - 12:24

Kyllä varmasti pärjää. Pitää vain muistaa muutamia asioita, kielitaidon lisäksi tietenkin.
Käytä vanhanajan "maalaisjärkeä", älä lähde tuntemattomien mukaan äläkä liiku joka paikassa, etenkään yöaikaan, yksin.
Näillä eväillä yleensä pärjää jo melko mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2008 - 17:22

En lähtisi ensimmäistä kertaa yksin reissuun.Lentokenttä-muodollisuudet ovat jo niin hankalia nykyaikana ja vaarat vaanii kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:45

joo mene vaan yksin mutta liiku vain päiväs aikaan en ole käynyt New Yorkissa,mutta chicagossa kyllä kaksikin kertaa,kielitaito on liikaa mainostettu laji koska joka reissulla on ollut ihan ummikkoja mukana koneessa,eikä muka ikinä missään käyneet,ja kuitenkin tulleet koneessa takaisin suomeen ja kulkeneet pitkin USAta ja kivaa oli.lentokoneeseen vain ja menoksi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 23:04

Jos sinkkuelämää on totta, niin nehän pärjää oikein hyvin. Kyllä sieltä monet turistitkin on palannu ihan ryöstämättöminä, vaikkei telkkarisarjojen perusteella uskoiskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2008 - 11:27

Toki, toki.
Seikkailumielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2008 - 14:26

No sitähän mäkin ajattelin. Osaanhan kaupungilla täälläkin kävellä ja kyllähän täälläkin näkee ties minkä näköistä hiipparia. Kun yksin menee niin saa tehdä/katsella just mitä haluaa, pare niin. Aattelin vaan, kun yks tätyli töissä sanoi ettei nykissä voi varmaan nainen syödä ravintolassa yksin kun häneltä oli tarjoilija tullut monta kertaa kysymään että onko kaikki hyvin...Joskohan tätyli oli muuten vähän huonon näköinen =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 02:08

Yksin olen New Yorkissa naisena liikkunut eikä mitään ongelmia ole ollut, yölläkään. Ja se on kultturiin liittyvä se asia, että ravintolassa kysellään onko kaikki hyvin, lasit täytetään vaikka ei pyydetä ja tuodaan uudet aterimet kysymättä jos veitsi tipahtaa lattialle, ei kannata hätääntyä. Maalaisjärjellä todellakin pärjää.