Mikä on Turussa tapahtuva 100dragon?

Avainsanat: 100dragon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 19:27

huutojoukossa olen kans ollut ,mutta eipä se meitin joukkue pärjännyt vaikka huusin ääneni käheeksi ja keuhkoni melkein pihalle ....hauska tapahtuma se on ja siellä on hilpeä tunnelma ...poiketkaapas joskus jos hollille passaa ...:)

Kysyjän kommentti

Kävin paikalla ja kuvasin,joten napsuun laitoin muutaman kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 18:14

Hieman jäävinä (turkulainen), mutta vastaan kuitenkin. Radio Sata järjestää vuosittain melontakilpailun. Veneet muistuttavat joltakin osin noita lohikäärmepursia. Kullakin melojalla mela ja kippari tahdittaa melomista rummulla ja muulla äänekkäällä vempaimella. Hyväntekeväisyystapahtuma ja paljon ihmisiä katsomassa jokirannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:25

noinhan se on Turussa kuin pappa kertoi

saman sarjan hyväntekeväisyyskisoja on järjestetty Hesassa runsaat parikymmentä vuotta, suurin osa joukkueista on puulaaki-joukkueita, firmojen sponsoroimia, itsekin olen parina vuonna ollut mukana

perinteisesti Hesan dragonit on kisailtu aisaniemen rannasta, tänä vuonna näyttivät olleen Seurasaaren vesillä, eli meillä melottiin jo finaalit jo 18-19 elokuuta

hienoa että tämä kimppahauska on levinnyt muillekin paikkakunnille

Lisätty: 24.08.2010 - 19:04

siis piti tietenkin olla Kaisaniemen eikä aisaniemen rannassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:16

Jaahas, nyt minäkin tiedän että melontaan tapahtuma liittyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:22

Mä olen ollut Hakaniemen rannassa huutosakissa,mutten lohikäärmesveneessä saakka.Hauska tapahtuma,tosiaan kimppakivaa ::-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:12

En ole moisia merihirvityksiä nähnyt, olen käynyt vain pitkäkosken kanoottikilpailussa katsomon puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:50

Liikuntaa ja hyväntekeväisyyttä Auran Aalloilla
www.melojat.net/dragon/

mieheni on ollut useana vuonna melomassa oman työporukkansa kanssa mutta pari vuoteen tämä firma ei ole osallistunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:15

Enpä olisi tuota keksinyt. No kenties googlettamalla olisi löytynyt tietoa.