Mites nyt onnelliset Napsut?Loppui helteet ja aurinko,uni maistuu yöllä eikä tarvi valittaa kuumuudesta?Miksi kukaan ei hehkuta

koleutta ja sadetta?Ainakin täällä pääkaupungissa vihmoo,tuulista ja mahdollisimman sanonko...syksyistä.

Avainsanat: helteet ja valitus loppuivat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 18:28

hienoa siihen asti kunnes rystyset alkaa sinertää ... joka säälle löytyy sopivaa askaretta ja ajanvietettä ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 17:41

No, olo on vähän kuin olisi kylmän suihkun saanut. Pitää hetki räpistellä ja alkaa etsimään pitkähihaisia paitoja yms. Nyt vain haikeana muistellaan miten hiki valui heinäkuulla ja maha oli pömpöllään juomisia. Siis syksyhän on myös mukavaa aikaa...uskokaa pois. Voi poltella tuikkulyhtyjä ja naatiskella pimeässä. Nukuttaa hyvin ja olo on mitä riemullisin. Ainakin minulla koska enää vain kaksi aamuvuoroa ja yksi yö...sitten lomille ja "pohjoiseen mä lähden täältä, kauas luo ystävien"...porojen tietennii. Vaellan tunturin kuvetta, juon lähteestä raikasta vettä ja annan sieluni sille Lapin lumolle. Etteikö muka olla onnellisia...kysy vaan kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 17:53

Hehkutettaissiinhan tätä ihanaa viileyttä pitkän pitkän hellejakson jälkeen jos vain ehdittäisiin ja muistettaisiin, mutta kun ei ehditä ja muisteta niin ei myöskään hekuteta. Tästä viileydestä nauttiminen vie lähes kaiken ajan. Se aiheutttaa tahtomattaakin sen ettei tule muistaneeksi keroa muille miten ihanaa on kun ei enää tarvitse kulkea kaikkialle puolipukeisena tuuletin kainalossa ja etsiä paikkaa missä tuon tuulettimen voisi kytkeä sähkövirtaan, säätää kovimmalle teholleen ja suunnata puhaltamaan itseään kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:19

Olin Veijon Essolla pistäytymässä. Ei siellä kummoisestikaan harmiteltu maailman menoa. Kyllä täällä Airiston rannalla on vielä lämmintä riittänyt. Pairhaillaankin aurinko paistaa ja lämmintä on parisenkymmentä astetta. Mökkimaisemissa ei ilmat paljon häiritse ajan viettoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:00

Tervehdys Pate, koleus alkoi täälläkin. Viluttaa ja pitkähihaiset ovat jo katelteet. Villapaita päällä lähdettiin aamulla kohti päivän askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:14

... noo, en hehkuta nyt siks, et on taas liian kylmä, jopa työpaikalla, huomenna pitkät kalsarit kehiin, työpaikan huoltomies sano et ens viikolla vasta laitetaan patterit lämpiämään..., eli joko on liian kuuma tai sit liian kylmä, tosin tuos välis, muistaakseni viikon pätkä oli, jollon oli ihka sopivaa sekä päivällä, et illallakin hyvin tarkeni, sellast kun lapsuudessani muistan olleen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:42

jihaa ihanaa ja kesä alkakoot ...tai myöhäis kesä ,nyt nautin ...on kivaa ,kun ei hiki valu pitkin otsalohkoa ,jaksaa pyöräillä ja käppäillä ... iQuu :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:24

Kyllä se hien sai pintaan kahden peiton alla 38.8 astetta kuumetta ja punaisia läikiä iho paikoitellen täynnä.
Nyt sitten tarttuttumaan tautia toisillekin, on ihan kuin ihana kesä jatkusi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:58

Onhan tuo normaalia meidän Suomen ajoissa, niin nuo ilmat vaihtuu..
Ei sellaista säätä ettei valitusta...
Mutta on kiva nukkua kun ei hikoile.. tai palele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 22:12

Eeh, tuota, syy hehkuttamattomuuteen on varmaan jo selvinnyt?
Täällä ei vielä ole kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 14:35

Normaalioloista ei yleensä hehkuteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:47

varmaan siksi kun......
yläkerran eristys on kesken. meille tulee kiire saada se valmiix ennenku ihan oikeesti on nii kylmästä kankee ettei pääse aamulla töihin.
toisaalta - ei siellä vielä kylmä ole, sopivan vilakka nukkumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:14

Kamalaa, tahtoo helteet takaisin.