Oletko koskaan toiminut lipaskerääjänä?

Avainsanat: lipaskerääjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 19:49

Maailman AIDS-päivänä ( I. joulukuuta) Tampereella taannoin olin lipaskerääjänä pitkin ja poikin keskustan katuja. Vaan saldo oli aika pieni, ja sai jopa kuunnella muutamia herjojakin vastaantulevilta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 20:53

kerran koulupoikana, enää en edes muista mihin tarkoitukseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:23

Koululaisena oli useita keräyksiä jossa olin mukana.. vuosikymmeniä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:43

En koskaan. Koitan olla erossa niistä töistä.Omissa ihan trpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 23:41

Useita kertoja SPR keräyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 00:32

Tosiaan kouluaikaan olen myynyt jotain koulujulkaisua ja samalla lipas toisessa kädessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 19:42

Kyllä olen muutaman kerran SPR:n lipas kourassa seisoskellut. Viimeksi silloin, kun oli se hurja tsunami mm. Thaimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 21:12

Eipä ole lipasta minulle luotettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 14:52

Enpä oo koskaan ollut lipaskerääjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 09:50

Kun rehellinen olen, niin en ole kehdannut alkaa lipaskerääjäksi, hyi hävettää nyt itseäni,mutta nyt se on sanottu. Se toisen puolen rohkeammin tuon esiin, olen laittanut kerääjien lippaaseen(niiden vanhojen
ulkolaisten mummojenkin), mutta omatuntoni ei ole sen parempi sittenkään.