Aiotteko tutustua tähän?

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: sukkahousu taide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 10:39

tarkoituksena on osallistua juhlaviikkojen aikana mitä ihmeellisempiin tapahtumiin ja tutustua ennakkoluulottomasti hullulta kuulostaviin juttuihin ... jos aika antaa myöten niin ehkäpä tähänkin ...

Lisätty: 20.08.2010 - 17:35

Tänä iltana Temppeliaukion kirkossa kuullaan italialaisia madrigaaleja laulajatartähti Magdalena Koženán tulkitsemana.

Lisätty: 21.08.2010 - 20:56

olen jo aloittanut

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/35222

valperi-ontheroad.blogspot.c...ation.html

Lisätty: 24.08.2010 - 21:59

yllytyshulluna kävin tietysti näyttelyssäkin

valperi-ontheroad.blogspot.c...tight.html

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kaikkeahan pitää kokeilla, maistaa, haistaa, tuntea ja nähdä, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 11:16

En valitettavasti pääse juhlaviikoille, vaikka haluaisinkin, työ- ym. esteideni takia jotenka tuo sukkahousutaidekkin jää näkemättä. Jos esteitä juhlaviikoille tuloon ei olisi kävisin varmasti tämänkin näyttelyn katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:16

Juhlaviikoilla on parempaakin näkemistä kuin tuo - alatyylin taide ei iske minuun. Sukkahousut viileällä jalkaan... se on pakollista mutta ei sukkahousutaide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 16:05

ilman muuta, sopivasti parin muun jutun välissä

_

vaikka sukkahousut kuuluvatkin alapään vaatetukseen niin silti ihmettelen millähän eväillä tämä on tuomittu alatyylin taiteeksi ?

( Vai ovatkohan nämä Icelandic Love Corporation -ryhmän jäsenet demareita, sehän selittäisi kaiken.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 20:00

Ei tule lähdettyä kun mennään katsastaan ajoja, Ahvenistolle ovat nyt lauantaina ja pyhänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 22:59

Jätän tämän kulttuuritapahtuman tällä erää väliin. Vähän on tuota välimatkaa liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 07:56

Eipä tule mentyä, ja sukkahousu taide ei todella kiinnosta, talvella kyllä on nuo minulla jalassa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:27

Ei tule tutustuttua. Olisi sille taiteilujalle meillä härmäläisillä antaa muutamat parit käytettäväksi taiteen hyväksi. Ei tarvitsisi heittä roskiin heti silmäpaon tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:37

No johan nyt sukkahousuilla on kysyntää. Tallinnaan vienti loppui , niin jotain jäynäähän sitä on keksittävä.
Ei en käy useinkaan missään tuonkaltaisissa tilaisukksissa. Ikä ja aika ei anna varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:11

Eipä tule lähdettyä...nyt tuli sukkahuosut taas kovaan kysyntään....Itse pidän sukkahousuja melkein vain juhatilaisuuksissa....kun tulee kylmempää pitää ottaa pitkishousut esiin..
Muutamat sukkahousut aina kotona..