Pidättekö tälläisista rotista?

Lähes metrin mittaiset rotat hyökkäsivät koteihin
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Kuva: www.thesun.co.uk/sol/homepag...dford.html

Avainsanat: jättiäis rottia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 20:48

Mikäli pysyvät Englannissa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 21:01

Johan oli rotalla kokoa. Mikähän mutaatio taitaa olla kyseessä. Radioaktiivisuusko? Hyvä jos pysyvät siellä saarella, eivätkä ala leviämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:11

Pysytään poissa vaan saarivaltiosta, ettei tuliaisena tuoda matkalaukussa moista paistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:14

En pidä minkäänlaisista rotista enkä varsinkaan tuollaisista hirviöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:29

tiedä vaikka olisivat millaista herkkua oikein valmistettuna (rotanliha muistuttaa erehdyttävästi kananlihaa )

mutta eipä tuollaisia kotinurkissa haluaisi nähdä .... taitaisivat meidän mirritkin olla vähän kovilla noiden kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:43

No jo on rotilla kokoa, Engelsmannit saavat pitää omassa maassaan ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 22:37

Myöhästynyt mätäkuun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 01:36

Joo ei kaivata kun on kissan kokoisia.En ole kyllä ennen nähnyt noin isoja.Kyllä tommosia pitäisi jo teilata ja maksaa tappo palkkiota. Ne levittää tautejakin. Onkohan siellä katuputkisto verkostoissa niin herkullista ruokaa joka kasvattaa niistä jättikokoja.
Muistan kun mummoni puhu että rotta oli purrut sitä varpaaseen. Ovat toden totta lihansyöjiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 09:39

Voi kamalaa..voiko olla oikeasti noin isoja otuksia? Toivottavasti eivät leviä sieltä minnekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:37

Miten ne voi olla noin ISOJA!? Mutta on ne varmaa ika söpöjä kunhan vaa eivät hyökkää... SUOMEEN!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 19:57

En pidä pienemmistäkään, paitsi kuolleena. Aikas hormonihirviöitä ovat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:09

En taatusti pidä, hyi kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 09:04

On aika harvat ovet jos tuollaisia tulee kynnyksen ali.
Kissan kokoisen olen nähnyt kerran Seinäjoella. Väistin sitä autolla, kun luulin kissaksi, mutta läheltä katsottuna se oli rotta. Käsittämättömän iso sekin oli, mutta ei sentään tuollainen.