Miksi useimmiten, jos kysyjälle laittaa vastauksessaan kysymyksen, hän ei vastaa siihen?

Eli, monta monituista kertaa on niin puutteellinen kysymys kysyjällä, anteeks, ( esim. paikkakunta, kysymyksen koko tarkoitus, tms. tai ei ole varsinaista kysymystä ollenkaan), jolloin tulee kysyttyä että mites, mikä, mitä tarkoitat, niin tämä kysyjä ei vastaa tähän vastaajan kysymykseen, miksi? Siksikö, ettei osaa laittaa lisätietojaan kysymyksessään lisätietoja kohtaan, vaiko ei ookaan niin tähdellinen kysymys/vastaus, tms.?
Ite kukin välil tekee näit virheit, mut sen huomatessaan, ainakin sillon kun ekakin vastaaja jo ymmällään kysymyksestä, laittelee niitä lisätietoja, eiköstä?

Ja itse asiassa, tässäpä mulla just sellanen kysymys (varsin sekava, kun tossa meseen vastailen välil), et voin varmaan joutuu laittelee niitä lisäselvityksiikin....no huh huh, mä taas

Lisätty: 08.09.2008 - 19:44

Eli, en haluu täs mitään negatiivist fiilistä kehitellä ite kelleen, vaan ihan uteliaisuuttani kyselen?

Lisätty: 08.09.2008 - 19:58

haloo täällä jonin13 kuluuko terhukka, kuuluuko? ei siitä sun vastauksen loppuosasta saanu ite erkkikään selvee, saati sitten tää jonin13, no ei vaiskaa, en mie ainakaan muista et siu kyssäreihis ois tarvinnunna lisäillä; et mitä häh jne. jot nuku rauhas...kjehh..., mukavata kun vastailetten, tää ilta täällä Napsus taas oikein mukavan tuntunen, kaikki niin virkeit ja mukavalla 'päällä', jes

Avainsanat: kysymys vastaus tieto lisätieto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 20:06

taitaa olla käsitys pikkasen sekaisin heillä?????

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 19:48

taitaa monella (ainakin näistä anonyymi kyselijöistä) olevan sellainen käsitys, että kun he ovat kysymyksensä kerran rustanneet, heidän osuutensa päätyy siihen ja sitten vain lukevat (jos lukevat) vastauksia, tyytyväisinä tai tyytymättöminä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:51

mie ainakin pyrin vastaamaan... eli jos kysyn jotain ja joku vastaa ja samlla kysyy jotain vastatessaan, niin pyrin ainakin vastaamaan jos joku jotain kysyy vastatessaan. voipi olla etten vain huolimattomuuttani vastauksen kysyjälle vastaa.

nytpä mie kysyn siulta jonin13. oletko miun kysymyksissä, vastannut ja kysynnyt samalla lisätietoja? kaku mie en muista nyt tähän hätään.

Lisätty: 08.09.2008 - 20:12

kiitos jonin kun vastasit miul, nyt mielen rauha miul on ja yöunet voin nukkua mietimättä pohtimatta tät asiaa ; ) eiku aikuisten oikeesti. tästä lähin katson kysymykseni vastauksia tarkemmin, josko siellä ois vasta kysymyksiä kysymykseeni. : ) täältä taas näin kommentoiden hän eli mä.

Lähteet:
ymmärsköhän tätä kiemuraa kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:24

En nyt kerennyt tarkistamaan onko minun kysymyksiin tullut tarkentavia kysymyksiä, joihin en ole vastannut, niin se johtuu pelkästään siitä, että minut on komennettu joko sisä- tai ulkopalvelusta suorittamaan, näin se meillä priorisoidaan.

Samanlaisia syitä saattaa olla jollakulla muullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 10:38

Jos anonyyminä kysyy ei varmaankaan pääse enää lisäilemään kysymykseensä mitään. Paitsi vastaamalla siihen kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:33

Pyrin aina vastaamaan ja jos itse kysyn,luen kaikki vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 18:00

kyllä luen kaikki vastaukset , saattaa silti jäädä vastaamatta,ja voi olla että ei ole käsittänyt jotta siinä kysyttiin jotain luetun ymmärtäminen takkuilee eli asia ei mene jakeluun tai yli ymmärryksen,siis jää pimeeksi läikäksi aivoihin ..