Mitä tarkoittaa suomeksi espanjalainen sananlasku....?

... Siis tällainen sananlasku olisi tarjolla espanjaksi:
Pepe pecas pica papas
con un pico
pepe pecas pica papas

Sama Englanniksi babelfishilla käännettynä:
Pepe freckles pricks Popes pricks Popes with a tip with a tip Pepe freckles pricks Popes

Haluaisin vain vielä suomennoksen tuosta. Siis sellaisen joka kävisi suomalaiseksi sanaleikisksi myös.

Lisätty: 09.09.2008 - 23:02

Kyllä tuo on jonkun näköinen sananlasku, koska ystäväni meksikosta sen minulle opetti :D

Google translatella sain espanja - suomi:

Pepe freckles pica perunat
kanssa huipussaan
Pepe freckles pica perunat

Eli ei ole tietoa.. :D

Lisätty: 09.09.2008 - 23:04

Mutta kyllä tuosta aika pervoa tekstiä saa myöskin aikaiseksi :D ei tarvii huolehtia et olisitte ainoita :DD

Avainsanat: espanja sananlasku babelfish

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 19:53

olen ilmeisesti lukenut liikaa slangisanakirjoja ja niinpä tuosta englanninkielisestä versiosta tuli niin sairas käännöshokema, ettei se missään tapauksessa sovi näille sivuille, ja kun se kerran sellaiseksi kääntyi, en enää pääse siitä irti, hekkottelen vain itsekseni. Joku tervehenkisempi yrittäköön ....

Lisätty: 09.09.2008 - 08:44

Niin kuin eilen totesin, en rupea suomennosta tuosta tähän kirjoittamaan, mutta mitenkäs olisi vähän samantyylinen hokema ihan omasta päästä:

papin nappi tippui papin nappi
kilisten
kolisten
papin nappi tippui

Lisätty: 09.09.2008 - 08:59

Eiku sen piti tietysti olla:

papin nappi tippui nappi papin
kilisten
kolisten
papin nappi tippui

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 20:07

Eihän tuota todellakaan sovi suomennella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:36

Pepe=yleinen miehen nimi,papas=isä con uno =1.Ei se ole oikein sananlasku Espanjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 15:49

Meksikolainen kaverini opetti sen minulle ja kertoi sen olevan sanalasku. ja ei sillä mitään pervoa merkitystä pitäisi olla..
T: KODOU