Kuningas alkoholi tekee joskus kepposia. Mitä se on sinulle tehnyt?

Itse eräällä kotimatkalla oli ihan pakko käydä puskahuussissa. Sattui olemaan nokkoshuussi...

Avainsanat: alkoholi kepponen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 23:57

Hilpeä onhan tuuli,
lentää mulla huuli.

Sanoilla minäkin sivallan,
useimmin kuin mä haluan.

Ystävät kaiken ymmärtää,
kun sanan säilä läimähtää.

Jakso yksi ja jakso kaksi,
elo se käy ihanammaksi.

Huumorin kukka kukkikoon,
kiipeämme onnen kallioon.

Siellähän mekin matkaillaan,
Idan kanssa kai kahdestaan.

Lähteet:
suoni, runo

Kysyjän kommentti

Kiitos, tämän jälkeen sitä voi antaa itselleenkin anteeksi kaiken maailman keppostelut, oli ne sitten alkoholin tai oman veijarimaisen luonteen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 22:19

en sitä nyt koskaan ole kunkkuna pitänyt ja katalimmat kepposet se on vissiin tehnyt loppumalla kesken bileiden .... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:12

Onhan sitä tullut nuorempana törttöiltyä joskus..
Mutta kumminkaan ei mitään pahaa, mutta moraalinen krapula kyllä...se vasta pahin kankkunen onkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:20

Kyllä to niitä kepposia nuoruusvuosina teetti jos jonkinlaisia mutta paikkoja ei rikottu ja nyttemmin kepposet ovat muistissa tai sitten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:28

Kerran teki viini minulle kepposet.=Oksensin ja p..n oli kaamea kankkunen.Se riitti minulle.Tutisutti ja ravistutti pari vuorokautta,.Olipa kaameeta.Eikä maistunut edes hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 08:31

No kyllähän se nuorempana teetätti, mutta pelkästään mukavia juttuja. Enää ei maistu, kuin pienin tipoin ja harvakseltaan. Kunhan pääsemme sinne Lapin maisemiin niin pitänee ne synttärit viettää erämaakämpässä...kerron sitten mitä se alkomahooli teetätti. Toivottavasti en ala poroja nylkemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 08:49

Joskus kesäisen terassi-illan päätteeksi tuntui uintiretki järvessä hyvältä idealta. Selvinpäin olisi voinut jäädä se pulikointi tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 10:37

Ei ole tehnyt ikinä kepposia tuo aine, kun en käytä alkoholia eli viinaa.... olen itse se kuningas eli kuningatar paremminkin.... hallitsen käytön (ja olen käyttämättä). Eli mitään yltiökäyttäytymistä en ole "joutunut" harrastamaan juomalla ensin viinaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 14:12

Tekihän se sen kepposen ennen, että aina kun näki pullon kupeessa alko, niin se alko. mutta nyt jo vuosia
on mennyt ilman kepposia, oli siinä pullon kyljessä sanastona mitä vain. Ei mitään vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:45

Onhan noita joitain hölmöilyjä, yöuinteja olen harrastanut kuten Tuutikkikin. Jos olisin selvillä vesillä ollut, mokomat puuhat olisivat jäänyt päiväs aikaan.