Onko sinulla jokin yhteinen harrastus puolisosi kanssa?

Avainsanat: harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 12:27

caravaanari matkailu ....kaiken lainen puutarhassa puuhastelu ...hän kaivaa kuopan ja minä valitsen kasveille paikat ja hän myöskin multaa ne kasvit.... ym pikku juttua ...arkielämän puuhasteluja ,joita voi sanoa myöskin harrastukseksi...pyöräily ,kävelyy jne... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 13:09

ei varsinaisesti yhteisiä (jos ei minun Visani vinguttamista sellaiseksi lasketa),
mutta on koko joukko yhteensovitettavissa olevia,

esim.

puoliso tykkää luuhata turuilla ja toreilla
minä kuvailen mielelläni samoilla paikoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:22

On useitakin, esim. kaikki antiikkiin liityyvä, taiteet eli näyttelyissä käynnit, historia ja tietysti matkailu johin uppoaa varmasti eniten rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 15:41

Käymme paljon antiikki- ja muilla messuilla, lenkkeilemme yhdessä, sisustamme tai ainakin suunnittelemme sitä jatkuvasti, matkailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 17:58

Oli kyllä mutta kun hän nukkui pois niin nyt on keksittävä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 19:08

En tiedä yhteisistä, mut matkaillaan aina yhdes ...
Mieheni on oikein totaali penkkiurheilija, ja minä en katso kuin ja ainoastaan mäkihyppyä ( ainoa laji jossa ei tule keskeytyksiä, ei lyödä jalkoja ristiin mäessä)
Mulla kuvaaminen on todella harrastus, ja nyt on kaksi kameraa jolla matkustellaan joten molemmat kuvataan todella paljon...nykyään..
Kirpputoreilla kuljetaan yksissä tuumin, minä ostan vaikka mitä ja mieheni on tasan tarkkaan ostanut yhden DVD:n koko aikana...
Pyöräillään hän vie ja minä seuraan perässä (nyt ei onnistu kun poden tätä pohjelihashalvautta)
Emme kuljeskele kumkikaan yksissä tuumin missään... ollaan aina yhdessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 19:34

Kyllä se niin minun yhteinen touhu aviopuolisoni kanssa on kuin Timpallakin.. Se ihmiselon ihanuus ja varmasti siinä oli huonojakin hetkiäkin on nyt muisto vain. Ja nyt ne huonomatkin harrastukset ovat aika hopeinut MInulla on kyllä henkinen yhteys häneen jonkinkerran ollut. en ole kääntynyt vainajahenkien puoleen, mutta jo ennen hänen kuolemaansa juttelimme, että jos joku mahdollisuus on ilmaista itseään, niin tule pikkulintuna ikkunallekin. Ja kolme kerttaa kerrostalon ikkunalla lintu katseli minun huushollia ja lähti pois Ja nyt kun muutin Keuruulle, illalla juttelin Pentilleni, että täällä minä nyt olen.
Seuraavana aamuna minun lasitetulla parvekkeellani oli ja lauloi niin kauniisti. Soitin huoltomiehen laskemaan sen pois, kunes osannut vielä avata noita ikkunoita,.Tämän verran koen henkimaailman hyvää oloa lintusen nuodossa. Se toinen osa on sitten toisenlainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 21:13

Ei puolisoa, ei yhteisiä harrastuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:31

Ei ole eikä kuulemma sen takia mitään yhteistä sanoo asuinkumppani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 22:49

Ristikkoja minä harrastan. Rakkaani sudokuja ratkoo. Yhjdessä iltaa istumme ja hieman napsuttelullekin jää aikaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 00:31

Tehdään herkkuruokaa ja nautitaan se,yhdessä.Meri on meille yhteinen rakas,joten rannoilla ihana luuhata ja kierrellä pikkumarinoissa,myös pyöräily on mukavaa mukavissa maastoissa,vaikka itse en vedä Tour de Francea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 08:34

Kaikenlainen liikkuminen: pyöräily, kävely, vaellus, patikointi. Lukeminen sängyssä iltaisin, matkailua harrastamme yhdessä ja puutarhassakin peuhaamme silloin, kun tarvitsee miehistä voimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:19

Pyöräilemme,uimme,Lenkkeilemme, Ihan kaikenlaista. Yhdessä kaunihimmin niinkauan kun luoja suo.Elämän ihanuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 12:48

Kuorsaaminen!