Uskotteko tämän rantautuvan Suomeen ? www.iltalehti.fi/uutiset/201...03_uu.shtm

Lisätty: 12.08.2010 - 01:06

www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

Avainsanat: superbakteeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 08:43

Eivät vielä usko että puhtaasta paskasta kasvaa terve ja voimakas kansa, mihin ei pasiliskot pysty!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 01:00

Sivua ei löytynyt!

Tarkoitit varmaan tätä? www.iltalehti.fi/terveys/201...7_tr.shtml

Nykyaikana kaikki on mahdollista, eli voi hyvinkin tulla meille jo joululahjaksi.......jos ollaan kilttejä?
Bakteerithan kehittyvät yhä enemmän jopa superantibioteettejä kestävämmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:25

Voi olla hyvinkin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 06:23

Kyllä sivu löytyi antamastasi linkistä.Tulee Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 07:38

Jo naapurissa, kyllä taatusti tulee..
Ainahan on jotain liikkeellä, ja taudit sen kuin pahenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 08:06

Ikävä kyllä varmasti tulee Suomeenkin. Luin uutisen eilen ja huokasin syvään. Bakteerit ja virukset ovat niin salakavalia ja sitkeitä taistelussaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 09:22

joo kyllä nuo basiliskot löytää tiensä vaikka minne , niin meksei sit tännekkin , niin ikäviä , kuin nuo tapaukset ovatkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 11:19

joku valoisa luonne totesi että

"kaikki paha tulee aikanaan .. ja menee kanssa"

siis miksei tämäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 11:29

Kun lähtee sutta pakoon, niin tulee karhu vastaan... Ei taida ihminen sittenkään saada luontoa päihitettyä kuin hetkeksi kerrallaan. Lääkkeet kovenevat ja sota jatkuu. Valperilla on tähänkin valoisa vastaus, josta olen samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:48

Kauneudesta on maksettava kova hinta tässäkin tapauksessa. Ymmärrän, jos joku tapaturman jäljiltä
kehoaan värkkää, mutta että muuten,jos jokunen ryppy silmäkulmassa pitää saada pois tai huulet turvonneiksi kuin turniskat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 15:43

No luulenpa että rantautuu ainakin jossain määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 21:16

Ilman muuta ja muut ilman!

Kauneudesta on maksettava kova hinta, mutta vahinkoahan ei tarttis laittaa kiertää - ainakaan tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:24

Juuri kuuntelin uutisista että kyllä sen pelätään tänne tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 10:36

Jotain tuon muunnosta on ollut Suomessa jo viime kesänä, kertoo HYKSn tiedot. Luin lehdestä.