Moi oon koira, ja tulin iha kysymää miten teille kuuluu? Mun "koira" nimine tili oli sulkeutunu, ja oon täyttäny 11 huhtikuus..

:D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 00:33

Kiitos kysymästä helteen keskellä ihan mukavasti, toivottaasti sinulla menee kivasti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 00:05

Tervetuloo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:26

Kiitos kysymästä, tervetuloa joukkoomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 07:41

Moi moi vaan,tässä torstai aamuna Turusta!
Tervetuloa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 08:07

Moikka sulle ja hyvää meille kuuluu. Tuu mukaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 09:25

moikka moi ! pitkästä aikaa ... olipas kiva " kuulla " sinustakin piitkästä aikaa ... nyt sit on koulukin sinulla alkanut ja toivottelen hauskoja koulupäiviä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 10:13

Moikka Ja Tervetuloa tänne Napsuun.On minunkin tyttöni 12 mutta eipä ole täällä viitsinyt kirjoittaa vaikka välillä kirjoitti.Hän on Minni 1234.Nyt sitten koulut alkoivat tytölläni oli paljon kertomista heti ekan päivän jälkeen.Kesä meni nopeasti niikuin ne yleensäkin menevät. Mutta hyvää alkanutta koulu vuotta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:44

Kiitos kohteliaisuudesta, kun ensimmäiseksi kysyt mitä teille kuuluu? Hienoa.
Ei mitään pahempaa kuulu tällä hetkellä. Tervetuloa vain "poppooseemme".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 18:38

"Hau hau"ja moi taas!
Muistan Sinut ja kivat kysymyksesi.Hyvää ja turvallista kouluvuotta Sinulle! ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:23

No heippa koira. Minä jo olenkin ihmetellyt mihin olet kadonnut, mutta taisi kesä mennä touhutessa kavereiden kanssa. Kiva että tulit moikkaamaan, mukavaa koulunalkua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:35

Hyviä koulupäiviä , taas on pitkä rupeama edessä.Onneksi siellä samanikäisiä.Hau,Hau.Miu, mau.
Kesälomat menee niin nopsaan, ennen alkoi koulut syyskuun ekapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 14:52

Wuh..Wuh.. Täältäkin:):) ja se tarkoittaa: tervetuloa takaisin:):)