Onkos kellään ajankohtaista repunhankinta ?

eikä mikä tahansa reppu kelpaa vaan juuri tietynlainen "tietysti sen pitää olla pinkki, tajuuks"

rajavartija.blogspot.com/201...-aika.html

Avainsanat: pinkki reppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 18:20

Hello Kittyähän sen olla pitää. Tänä vuonna tosin toiveena oli Barbi. Ja se odottaa ensi viikkoa.

Kysyjän kommentti

kyllä ne naperot on aika muotitietoisia tässä reppu-asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 11:27

Helou Kitt totta kai se olla pitää...
mut taitaapi jäädä hankkimatta, vanhemmat jo hoitaneet tuon asian...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 14:29

minulla ei moiseen hankintaan ole tarvetta .. muutama reppu löytyy kaapista ja sit tästä kropastakin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 15:33

Ei ihan itselle, mutta pojalle piti uusi reppu ostaa. Etukäteen hänellä oli oikeinkin tarkka tieto, millainen repun pitää olla mutta kun ei sellaista löytynyt, niin päätyi mielestäni oikein asialliseen ja tilavaan reppumalliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 17:40

Reppu retkien aika on taakse jäänyttä elämää ja ei ne lapsen lapset huolisi minun valitsemaani reppua.
Joten helpotuksen huokaus siitäkin asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 18:26

Joo vaellureppu pitäis hankkia, mutta suurin ongelma on se miten saan vaskoolin selkään siihen repun päälle kiinni?? Mistään ei saa enää vanhan ajan verkkokassia..vaskooli siihen ja sit repun päälle kiinni. Vinkkejä kaivataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 20:51

Ei tarvitse reppua hankkia..kun ei ole koululaisia enään....Itsellä on ihana pikkuinen musta nahkreppu...mikä on ollut todella paljon käytössä..sopii pienet tarpeeliset tavarat..rahapussi ja juomapullo..mitkä pitää aina olla kesällä mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 08:28

Olen aikuinen, en tarvitse reppua. Yhden kevyen, naisellisen kangasrepun ostin taannoin Rhodokselta, on vielä käyttökelpoinen. Otan sen mukaan automatkoille, kun ei ole niin väliä missä tarvittavat varusteet ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 09:57

Kyllä hankittua tuli jälleen nuorimmalle lapselle reppu Tuurin kyläkaupasta.Mutta kotiin tultua sanoi että en tiiä onko tää hieno reppu. Turha sitä oli enää surra.No kylläpä tänään ekana koulupäivänä silti mukaan otti mukisematta enää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 20:26

Onneksi tuo reppuvaihe on tilapäisesti katkolla. Muutaman vuoden päästä sitten taas, mikähän mahtaa olla silloin muotia. Voi olla ettei tämä mummi silloin(kaan) tajuu...