" Altistu uudelle" minkä tunnuslause ? aiotko altistua ?

itsellä on jo muutama ruksi allakassa

Lisätty: 10.08.2010 - 11:06

www.helsinginjuhlaviikot.fi/

Avainsanat: kulttuuri tapahtumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 18:12

Näin pitkän matkan päästä lienee vaikea altistua, mutta jospa tuuli toisi tullessaan taiteiden rippeitä tänne Savonmaalle. Venäjän savujen sijasta.

Kysyjän kommentti

toivoa sopii

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 10:02

en kyl tiedä mille pitäis altistua , mut toivottavasti ei millekkään pahalle ainakaan pitäis altistua .. (saan mieleeni jonkin alergeenin) ...mut kulttuuri tapahtuma .. niin nyt on jotenkin kultturellin altistuminen jäänyt vähemmälle , no markkinoille lauantaina ... jää sit nähtäväksi mitähän sieltä löytyy , joskos vaikka joku hieno tanssi esitys tai jotain muuta kultturellii .. se jää sit nähtäväksi :)

Lisätty: 10.08.2010 - 14:22

kyllä nyt jää noit altistumiset väliin .. niinkuin turustakin musiikkijuhlat ym karkelot ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 11:25

Taitaapi jäädä altistumatta

www.helsinginjuhlaviikot.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 15:17

Aion altistua tuolle... en pelkää kulttuuria, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 15:34

Juuri tällä kertaa en aio altistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 17:59

Aistitkin auki moneen suuntaan, mutta en kertakkaan ole käynyt Helsingin juhlaviikkojen ohjelmistoa katsomassa. Minä en ole oikein tuonlajin musiikin kuuntelija, no sirkushomma voisi käydä, mutta kun 27 vuotena en niissä ole käynyt, niin en lähde nytkään niin pitkään matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 18:22

Altistuisin, mutta kun on niin kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 18:45

En aio altistua Helsingin juhlaviikoille. Sain 1984 karistettua itseni päättömän kaupungin veronmaksajan ikeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:02

En meinaa altistua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 20:24

En taida altistua enkä alistua nyt minkään uuden alla. Sama vanha harrastus pitää pintansa.