Mitä ja missä ovat Kuparipannu, Mummola, Ryysyranta ja Apilaniitty?

Lisätty: 05.08.2010 - 18:50

Sorry, en tarkistanut, että tätä oli jo kysytty aiemmin.

Avainsanat: suolainen makea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:31

Kyllähän ne on tosiaankin Kanarian ravintoloita. Tähän voisi lisätä vielä Ale-pub , Hel sinki ja Ryysyranta.
Syksyllä näkee sitten mitkä ovat jäljellä, sillä edellinen talvi ei ollut varmaankaan kovin hyvä tuloksellisesti!

Kysyjän kommentti

Moi sulkis ja kiitos vastauksestasi. Sinusta ei ole paljoa kuulunut kesän aikaan. Hieno kesähän meillä on ollutkin...ainaskii tarpeeksi lämmin. Oletko menossa talveksi Kanarialle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 18:14

Ravintoloita Playa del Inglesissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 18:50

Ravintoloita Playa del Inglesissä ja Palisanteri vielä pisti aikaisemmin kysytyn saman kysymyksen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 19:58

Ravintoloita ovat. Eikä epäilystäkään, mistä maasta omistajat mahtavat olla kotoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 20:40

Kyllä ne ravintoloita ovat...hauskoja nimiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:09

Jos ne ovat noin suomenkielisiä, niin kertoo sen, että paikka on suomalaisten lomailijoiden suosikki.
Olisiko omistajatkin Suomesta lähtöisin, paljon mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:31

Suomi baareja Playa del Inglesissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 16:39

Playa de Inglesin suomalaisia "ravintoloita". Tai Suomibaari on oikea nimi noille paikoille.... kait niilläkin omat ystävänsä ovat kun ilman lihapullia ei voi elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:49

Jos vielä joskus siellä poikkean, pitääkin käydä tutustumassa noihin kuuluisiin anniskelupaikkoihin.