Ostaisitko 7-vuotiaan maalaamaa taidetta?

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: nuori taiteilija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2010 - 09:24

Monet 7 vuotiaat piirtävät paremmin kuin niin kutsutut nyky taiteilijat...
Taidanpa odottaa että omat lapsenlapset piirtävät mummolle kuvia, ja vieraan lapsen taulu saisi jäädä ostamatta...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2010 - 07:15

En osta minkään ikäisten, ainoastaan kädettömien piirtämiä joulukortteja.
Pojalla nakyy olevan viisaat vanhemmat! Joku Salonoja suomessa joutui alle parikymppisenä verokierteeseen, kun sai ottovamhempainsa testamenttaaman ruhtinaallisen perinnön, johon tuli käyttöoikeus vasta 26 vuotiaana.
He heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 07:44

Mikä jottei.Kunhan hinta sopii kohdalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 08:38

No ei varmaan, en ostasi. ei ole semoisia rahoja laittaa tauluihin . 33 taulua tuotti 180 000 euroa eli laskuni mukaan yksi taulu keskimäärin maksoi hiukka alle 5500 euroa. Unelmaksi vain jäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:43

On liian kalliita tämän tönön seinille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 14:42

En osta minkäänlaista taidetta. Taiteen voi ja taulut tehdä itsekin. Omat lapsenlapseni tekevät tauluja ja se on arvokkaampaa kuin mikään ostettu tai niihin sijoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 16:01

Ehkä en,en osta tietoisesti lasten solmimia mattojakaan,mutta mistäs mistään täällä kaukana pohjolassa tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 17:51

Miksipä en mutta en noilla hinnoilla. Isäukko oli aikoinaan töihin menossa kun romaanipoika pyysi rahaa että hän laulaa, no ukko ajatteli että tolle kertummalle hän ei vähistään anna. Muöhemmin osottautui että kotikylan poika oli Taisto Lundberg, taiteilijanimeltään Taisto Tammi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 19:18

No en ostaisi. Oman lapseni 6-vuotiaana sormiväreillä tekemiä töitä olen kehystänyt ja aika moni on meillä käydessään kysynyt, mistä olen ne hankkinut ja paljonko maksoivat. Kysens. abstrakti taide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 20:14

En iän perusteella ainakaan tyrmää taiteilijaa.Ovat jo niin lahjakkaita monessa muussakin.Yleensä se on siinä ihmisessä se taiteellisuus ja lahjakkuus, mikä kehityy tehdessä.Niillähän sitä uutta ajanjaksoa joka muuntuu väkisin. Toisilla ihan omaksi ja omanlaiseksi.Tulee uusia luonnonlahjakkuuksia, joilla ponnahdetaan maailan tietoisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 23:55

no jos taulun päätän ostaa niin kyllä siinä muut syyt kuin maalarin ikä ratkaisevat,
mutta tuon esimerkkinä olleen seitsenvuotiaan taulut jäävät minulta ostamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:50

Kyllä jos raha menee oikeaan tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 19:24

En kyllä noilla hinnoilla..kohtuu hintaan voisin ostaa..