POHJELIHASHALVAUKSEN JALKATUKI EDELLEEN SAAMATTA, LÄÄKÄRIN UNOHDUS ONKO TUTTUA?

Tulihan tuo soitettua arvauskeskuksen apuvälinelainaamoon, EI OLE TOTTA LÄÄKÄRI UNOHTI MUN NILKKATUKENI ILMOITTAA SINNE APUVÄLINELAINAAMOON!!!!
Ja nyt odotan arvauskeskuksen soittavan mulle kello 14 jotta saan sanoa et lääkäri unohti mut!!!!
JEE JEE TÄÄL TOISENLUOKAN KANSALAINEN HUUTAA TUSKISSAAN JA RAIVONA...

TÄÄ MAANANTAI TOIVOTON, MITÄ VIELÄ TULEE!!!!

Lisätty: 03.08.2010 - 15:48

Piti ilmoittaa minulle tänään koska saan tuon tuen, koko päivän puhelimessa kiinni soittoa ei kuulunut, mutta minäpä soitan huomenna!

Lisätty: 04.08.2010 - 15:13

No hermoratakokeessa käyty, ja minulla todella on tuo pohjelihashalvaus ja peroniuspareesituki on minulle todella tarpeellinen..
Ennuste on että 2 viikon kuluessa kävelen paremmin toipumisaika tästä eteenpäin on 2-6 kuukauteen...
Mutta jos onni suosii minua niin kuukaudenkuluttua olen selvinnyt siitä (en ole kyllä syntynyt onnellisten tähtien alla)... mutta en ilman tukea!!!
Ja tulenkatkuinen soitto tehty, tänään on minun omalääkäri tehnyt tuon tuki asian joten huomenna soitto teknikolle...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 14:04

Aika tuttua on. Itse tarvitsin aikoinaan kaularangantukea. Lääkäri lupasi, että sen kun haet sieltä lainaamosta, hän pistää lähetteen sähköisenä. No eipä lähettänyt. Pahoittelivat asiaa lainaamossa ja kun kerroin lääkärin nimen, antoivat tuen samana tien mukaan ja totesivat, että sellaista se on sen lääkärin kanssa aina. Ja jotta soppa olisi täydellinen, sain noin puolen vuoden kuluttua tuen palauttamisen jälkeen terveyskeskukselta laskun, jossa minua veloitettiin palauttamattomasta kaularangan tuesta! Aikamoinen sota piti käydä, että uskoivat minun todella sen palauttaneen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestai, ja usko tai älä ei edelleenkään tuota tukea ole minulla!
Ei sinne saa itse soittaa sitä vaatien, teknikko kutsuu kirjeellä tai puhelimella, sitä odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 15:03

Tuttua on. Olen joutunut työni takia viemään loppuun niin monia lääkäreiden lupaamia, mutta lupauksistaan huolimatta unohtamiaan juttuuja, että voisin kirjoittaa niistä romaanin. Minulle ei siis ole lainkaan ihme jos joku lääkäri jossain jättää asiakkalleen lupaamansa asian hoitamatta ja siitä koituu sitten haittaa asiakkalle. Tämän takia Suomessa pitäisi olla laki joka määräisi lääkärit joko korvaamaan unohduksistaan asiakkaille koituvat vauriot tai ainakin hoitamaan tämän puolesta asian kuntoon heti unohduksen paljastuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 17:55

Nyt en voi kuin kiittimeni laittaa tässä asiassa ristiin. Olen saanut SPR.n kautta niskatuen, kahdet tukiliivit ja revähtäneen olakapään tukisukan ja olkaortoosin kohtuuajassa.
En voi lääkäriä tämän asian tiimoilta moittia mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:33

Se on tuttu juttu,kun lääkärin pitää soitaa koetuloksista..niin unohtaa koko soiton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:03

Joo. Lääkärillä oli aivan toisen henkilön potilaskansio näpeissään. Alkoi tentata asioita.Olin vähän hoo-moilasena, ja ajattelin että koskas tuollainenkin sairaus on hiipinyt tähän kroppaan. Selvitin sitten asian heti, kun huomasin, että papalla onkin väärät paperit..Kuinkas sitten suu pannaan, kun ei pysty itse hoitamaan tuota seurantapuolta sekä puhetta? Minä vaan kysyn.

Lisätty: 02.08.2010 - 21:06

Niin, olihan jotain yhteistä henkilöön jonka tiedot pyörivät hetken siinä kaike n kansan nähtävänä, sukunimi, ei muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 22:05

.....ärsyttää, inhottaa, ketuttaa. ....ja näitä vain sattuu

Tästäkin selviät, kuten muutkin. Juuri näitä tilanteita varten on ne sauna ja sisu ja talvisodan henki, luulisin.
tsemiä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:37

Onneksi asia taitaa nyt olla jo hoidossa. Ihmisiä ne lääkäritkin ovat, olen sen tuta useammin kuin kerran.